گوناگون

بهینه‌سازی تصفیه خانه‌های شهرک‌های صنعتی استان قزوین

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد: تصفیه خانه‌های شهرک‌های صنعتی استان قزوین و شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها در آینده‌ای نزدیک بهینه سازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، ظهر امروز جلسه‌ی هماهنگی امور مربوط به تصفیه خانه‌های شهرک‌های صنعتی استان قزوین با محوریت بهینه‌سازی و رفع معضلات زیست محیطی شهرک‌های صنعتی و ارائه برنامه زمان‌بندی بهینه‌سازی سیستم‌های تصفیه خانه مرکزی شهرک‌های صنعتی برگزار شد.

در این جلسه عبدالحسن مظفری معاون پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین به استناد قانون نحوه واگذاری، مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی در اختیار شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و به تبع آن مدیریت پسماند و نگه‌داری و بهره‌برداری از تصفیه خانه‌های مرکزی شهرک‌های صنعتی توضیحاتی در خصوص اهمیت مسائل زیست محیطی در شهرک‌های صنعتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هر کدام از نمایندگان شرکت کننده در جلسه مشکلات و مسائل موجود در شهرک‌ها و اقدامات انجام شده در راستای بهینه سازی سیستم تصفیه خانه مرکزی را مطرح کردند.

گفتنی است، در این جلسه مقررشد هر یک از شهرک‌های صنعتی با توجه به اعلام برنامه زمان‌بندی نسبت به بهینه سازی سیستم‌های تصفیه خانه اقدام کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا