گوناگون

بودجه طرح های اقتصاد مقاومتی همدان 50 درصد افزایش یافت

81163858 5695186

ˈشهرام صادقیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به تاکید رهبر فرزانه انقلاب به موضوع طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزا ، بیشترین اعتبارات بسیج سازندگی به این بخش هدایت شده است.

وی اظهار داشت: امسال 170میلیارد ریال اعتبار برای طرح های اقتصاد مقاومتی و حدود 80 میلیارد ریال برای طرح های کوچک و اشتغالزا در این استان پیش بینی شده است که نسبت به اعتبارات سال قبل 50در صد رشد دارد.

وی گفت: اولویت اصلی بسیج سازندگی همدان معطوف به برنامه های آموزشی است و در این راستا تفاهم نامه ای با اداره کل فنی و حرفه ای و سازمان جهاد کشاورزی منعقد شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه همدان تصریح کرد: برخی از افراد که با دریافت تسهیلات از سازمان بسیج سازندگی اقدام به راه اندازی واحد یا کارگاه تولیدی می کنند به علت بی تجربگی متضرر شده و انگیزه و توان ادامه فعالیت از آنها سلب می شود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس بسیج سازندگی اقدام به برگزاری همایش های توجیهی برای متقاضیان کرده و شرط دریافت تسهیلات حضور در دوره های آموزشی و دریافت گواهینامه مهارت از فنی و حرفه ای است.

صادقی گفت: دوره های آموزشی به صورت رایگان برای متقاضیان در اداره کل فنی و حرفه ای برگزار شده و افراد با حضور در این دوره ها با شیوه های علمی کار مورد نظر خود آشنا می شوند.

2500 واحد تولیدی سال گذشته با حمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی در همدان راه اندازی شده است.

7525/575

7525

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا