Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

بی ام و i8 به زودی در دو رنگ جدید وارد بازار خواهد شد

کمپانی بی ام و قصد دارد به زودی دو نسخه جدید از خودروی هیبریدی بی ام و i8 را در دو رنگ زرد و مشکی بصورت محدود تولید کرده و آنها را از ماه سپتامبر وارد بازار های جهانی کند . در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید .

بی ام و i8 خودروی هیبریدی محصول سال ۲۰۱۳ شرکت ب ام و می‌ باشد. در ابتدا این خودرو تنها در سه رنگ نقره‌ ای، سفید و خاکستری روانه‌ بازار شده بود و پس از آن نیز رنگ های قرمز و آبی این خودرو وارد بازار شدند . اما اینبار این کمپانی خودرو سازی قصد دارد بی ام و i8 را در تعدادی محدود با رنگ های زرد و مشکی وارد بازار کند.

نسخه‌ ویژه‌ مشکی یخی بی ام و i8 ، در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ معرفی شد. همانطور که می توانید در تصاویر مشاهده کنید رنگ مشکی خودرو بهمراه طراحی سفارشی کابین، بر جذابیت و زیبایی آن می‌ افزاید. بعد از معرفی نسخه‌ مشکی یخی در نمایشگاه خودرو، بی‌ام‌و از نسخه‌ی زرد یخی i8 نیز رونمایی کرد که خریداران این خودرو را قادر می‌ سازد لذت رانندگی با خودروی الکتریکی را با رنگ منحصربفرد و ویژگی‌ های خاص تجربه کنند. این نسخه‌ ویژه به تعداد محدودی تولید و در ماه سپتامبر سال جاری آماده‌ فروش خواهد شد. رنگ زرد یخی، با همان شیوه‌ رنگ خاکستری متالیک، رنگ‌آمیزی شده است. فرایند پیچیده‌ ای برای انتقال رنگ روی بدنه‌ i8 استفاده شده است، جنس بدنه‌ این خودرو، پلاستیک تقویت‌شده‌ با فیبر کربن، موسوم به CFRP است.

همچنین این نسخه به رینگ‌ های i Light بی‌ام‌و با سایز ۲۰ اینچ مجهز شده و طراحی هر کدام از شاخه‌ های این رینگ‌ ها به شکل W صورت گرفته است. رنگ سطح این رینگ‌ ها نیز مات است و بی‌ام‌و برای آنها لاستیک‌ هایی با اندازه‌ متناسب در نظر گرفته است. در داخل کابین i8، برای سطوح صندلی و کنسول میانی، دوخت‌ هایی با رنگ زرد به کار رفته است. روی پنل های کناری، درها، زیرپایی‌ ها و بخش‌ های پایین‌ تر از پنل ادوات نیز دوخت‌ هایی به رنگ زرد دیده می‌ شود؛ علاوه‌ بر این می‌ توان به مواردی مانند سقف مشکی، کمربندهای ایمنی خاکستری، جزئیات سرامیکی برای اهرم انتخاب و کنترل‌کننده‌ iDrive و همینطور پایه‌ های در اشاره کرد که به نوشته‌ «Protonic Frozen Yellow Edition» مزین شده است.

بی ام و i8 مجهز به یک موتور بنزینی با توان ۲۲۸ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با توان ۱۳۰ اسب بخار است که در مجموع هر دو موتور تولید گشتاوری معادل ۵۷۰ نیوتن متر دارند و در زمان ۴٫۴ ثانیه سرعت خودرو را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسانند. حداکثر سرعت این خودرو ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است که در حالت الکتریکی حداکثر ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت و آلایندگی این خودرو به تولید ۵۹ گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر محدود می‌ شود.

کمپانی بی ام و در سال ۲۰۱۶ بیش از ۳۷۵۰ دستگاه از خودروی بی ام و i8 را بفروش رساند و البته گفته می شود این کمپانی قصد دارد در ماه های آینده نسخه ای با عملکرد بالاتر از این خودرو را رونمایی کند .البته باید بدانید که هیچ‌ گونه تغییری در بخش فنی این خودروها با رنگ های جدید صورت نگرفته است.

باهم در میهن پست تصاویری از بی ام و i8 در رنگ های زرد و مشکی را تماشا خواهیم کرد .

منبع   bmwblog

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا