گوناگون

بی مهری مسئولان به یکی از مبادی قیام 15 خرداد پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه در حاشیه مراسم یادواره دو شهید قیام تاریخی 15 خرداد سال 1342 روستای محمدآباد و گلباران مزار سید شهیدان 15 خرداد شهید سید مرتضی طباطبایی، اهالی روستای محمدآباد که نقش بزرگی در قیام تاریخی 15 خرداد ایفا کردند از عدم توجه مسئولان به یکی از مبادی قیام 15 خرداد ابراز نارضایتی کردند.

در این همایش که سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، مردم روستای محمدآباد عرب ها با اشاره به پتانسیل های موجود در این روستا خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر و ارتقای این روستا به بخش شدند.

یکی از اهالی روستای محمدآباد در این زمینه اعلام کرد: اکنون بسیاری از محصولات مهم نظیر گلاب و عرقیات گیاهی در این روستا تولید می شود و این روستا به مرکزی برای پرورش گل محمدی در ورامین بدل شده اما با وجود این ظرفیت ها هنوز حمایت جدی از سوی مسئولان برای پیشرفت امور صورت نگرفته است.

این وارث قیام 15 خرداد متذکر شد: با شروع به کار دولت یازدهم امید می رفت که ارتقای شهرستان ورامین و همچنین روستای محمدآباد عرب ها به بخش در دستور کار دولت قرار بگیرد اما با گذشت یک سال از عمر این دولت هنوز این خواسته به حق مردم این منطقه محقق نشده است.

مهدی محمدی بیان داشت: نباید فراموش کرد که قسمتی از حماسه 15 خرداد مربوط به روستای محمدآباد عربها است و دو شهید از مجموع هفت شهید این قیام مربوط به این روستا می باشد و اکنون نیز مزار شهید سید مرتضی طباطبایی ملجا و پناه اهالی روستا است.

در این دیدار سید حسین نقوی حسینی نیز اشاره به ظرفیت های موجود در روستای محمدآباد عربها به عنوان یکی از مبادی قیام 15 خرداد قول داد تا روند ارتقای این روستا به بخش را پیگیری و خبرهای خوشی را از این زمینه فراهم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا