گوناگون

تاکید امیر سرتیپ تقی‎خانی بر لزوم بازشناسی و معرفی جایگاه سربازی

وی افزود: بسیاری از سربازان حتی اطلاع نداشتند در حوزه خدمتی‎شان چه عناصر هنرمندی حضور دارند و چه فداکاری‌هایی صورت می‎گیرد و چه اکتشافات علمی انجام شده و چگونه در برخی جوانان تقیدات مذهبی صورت گرفته و در آنان علاقه‌مندی و عشق وافری به حوزه‌های فرهنگی و تبلیغی و علمی و تلاش برای خودکفایی و سازندگی ایجاد شده است.   
 
امیر سرتیپ دوم تقی خانی اظهار داشت: بسیاری از سربازان از این موفقیت‌های خودشان باخبر نیستند و این جشنواره‌ها موجب می‌شود که ما در حقیقت و واقعیت به خدمت مقدس سربازی خوشبین شویم اتفاقی که در سال‌های گذشته کمتر افتاده اما این جشنواره‌ها در تلاش هستند تا این موضوعات را بازگو کنند.   
 
جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: امروز شما در جشنواره جوان سرباز دیدید که 35 نفر از سربازان نمونه نیرو‌های مسلح از ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و ستاد کل نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف معرفی شدند و با ایثار و رشادت‌هایی که سربازان عزیز ما بعد از جنگ تحمیلی برای حفظ امنیت و سرحدات میهن اسلامی و جانشان و یا عضوی از بدنشان را از دست داده‌اند آشنا شدید.   
 
وی افزود: در این جشنواره  یادآوری شد که اگر سربازان نباشند کشور عزیز ما دائما در تهدید خواهد بود و این تهدیدات در وهله اول طوری است که این سربازان عزیز به عنوان کسانی که در خطوط مقدم هستند در این مبارزه با دشمنان بایستی دفع شود.   
 
وی تصریح کرد: وقتی این موضوعات شناخته شود و منزلت و جایگاه سربازی خوب بازشناسی شود و معرفی گردد سرباز عزیز ما نیز که در حال خدمت است احساس منزلت و جایگاه بالاتری می‌کند و متوجه می‌شود که کشور،مردم و نظام به او اهمیت قائل هستند و قدردان زحمات او می‌باشند و این زحمات را بازگو می‌کنند. 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا