گوناگون

تاکید بر برگزاری هفته فرهنگی استان ها در نمایشگاه های فصل نیایش

2373508 133به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بیست و نهمین نشست معاونان امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری های کلانشهر ها و مراکز استان ها به میزبانی منطقه یک شهرداری تهران برگزار شد.

در این جلسه نقش شهرداری ها در تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و فعالیت های شهرداری تهران در این عرصه توسط حجت الاسلام و المسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تبیین و مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مقرر شد تا طی رایزنی و همفکری اعضا طی جلسه های آتی سند نقش شهرداری ها در تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تدوین شود.

ضرورت انجام هماهنگی لازم جهت اجرای مصوبات کارگروه دهه کرامت، تثبیت جایگاه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در شهرداری های کلانشهرها و مراکز استانها، برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه فرهنگ ترافیک و آموزش های شهروندی، تهیه پیوست فرهنگی برای پروژه های عمرانی و توسعه فضاهای فرهنگی از دیگر مباحثی بود که در بیست و نهمین نشست معاونان امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری های کلانشهر ها و مراکز استان ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه با تقدیر از دکتر سید محمدهادی ایازی معاون سابق امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رییس گروه مشاوران شهردار تهران به کار خود خاتمه داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا