گوناگون

تجهیزات ترافیکی تهران قدیم بهسازی و به روز رسانی می‌شود

سعید عزیزی نژاد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح بهسازی و به روزرسانی تجهیزات و علائم ترافیکی منطقه 12 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: این  طرح از نیمه دوم خرداد ماه آغاز و تا پایان سال 93 به منظور ارتقای سطح ایمنی، سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
 
عزیزی نژاد اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 12 به منظور بهسازی و به روزرسانی تجهیزات و علائم ترافیکی این منطقه به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهسازی و به روزرسانی تجهیزات و علائم ترافیکی در محلات 13گانه منطقه 12، معابر، محورهای اصلی، میادین و شاهراه‌های منطقه 12، بهسازی علائم و تجهیزات فرسوده، تعویض و نصب تجهیزات و علائم ترافیکی از جمله گاردریل، بشکه‌های ترافیکی، تابلوهای راهنمای مسیر، استوانه‌های ترافیکی از اقدامات اجرایی این طرح است.

سعید عزیزی نژاد خاطر نشان کرد: اعتبار و بودجه اختصاصی بهسازی و به روزرسانی تجهیزات و علائم ترافیکی منطقه 12 بالغ بر 550 میلیون تومان است.
 
انتهای پیام/  

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا