گوناگون

تخصیص زمین برای احداث پایگاه دائمی هلال احمر در نظرآباد

فرماندار نظرآباد از اختصاص یک قطعه زمین برای احداث پایگاه دائمی هلال احمر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شهریار آقایی، امروز(17 شهریور)، در جلسه تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید جمعیت هلال احمر این شهرستان، اظهار کرد: هلال احمر شاید تنها سازمانی باشد که مرز‌های خاص و یا حزب و جناح و گروهی را نشناخته و تنها به دنبال خدمت‌رسانی به انسان‌ها و نجات افراد گرفتار است.

وی افزود: این سازمان تاکنون خدمات بسیاری به مردم ایران و همچنین دیگر نقاط جهان که دچار حادثه شدند، ارائه کرده و باید امکانات لازم را در اختیار هلال احمر قرار داد تا امدادگران هلال احمر بتوانند با توان بیشتر به کمک مردم حادثه دیده بشتابند.

رئیس شورای اداری شهرستان نظرآباد خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه‌ریزی‌های خوبی در شهرستان نظرآباد انجام شده و بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تأکید رئیس جمهوری و استاندار محترم البرز، فرمانداری نظرآباد هر چه در توان دارد برای کمک و حمایت از هلال احمر انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: یکی از نیازهای شهرستان نظرآباد احداث پایگاه دائمی جمعیت هلال احمر است که برای این منظور با هماهنگی‌های صورت گرفته، زمین مناسبی تخصیص داده می‌شود.

وی تصریح کرد: با جانمایی زمین فوق لازم است که جمعیت هلال احمر استان البرز طرح، نقشه و اعتبارات مورد نیاز برای آغاز عملیات اجرایی احداث این پایگاه را ارائه کند.

فرماندار نظرآباد افزود: موضوع مهم دیگر مربوط به ساماندهی نیروهای امداد و نجات و امدادگران است که انتظار داریم برنامه‌ای جامع در این حوزه ارائه و تلاش لازم برای تحقق آن صورت گیرد.

آقایی در پایان گفت: خوشبختانه در شهرستان نظرآباد جوانان بسیاری هستند که آمادگی لازم برای مشارکت در امور انسان‌دوستانه و کمک به نیازمندان و حادثه دیدگان را دارند و باید از این ظرفیت برای تجهیز و تقویت جمعیت هلال احمر به درستی استفاده کنیم.

لازم به توضیح است، در این مراسم از تلاش‌های کوروش چولکی رئیس سابق جمعیت هلال‌ احمر نظرآباد تقدیر و به جای وی نادر مایلی به عنوان سرپرست جدید این جمعیت معرفی شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا