گوناگون

تدوین طرح‌های صیانت از خانواده

استاندار قم با اشاره به اهمیت نهاد خانواده در دین مبین اسلام، بر ضرورت تدوین و اجرای طرح‌های کارشناسی در زمینه حفظ و صیانت از این نهاد مقدس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت افزایش جمعیت، خواستار تلاش جدی دستگاه‌های مسئول برای اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی در زمینه جمعیت شد.

استاندار قم خانواده را مهمترین رکن اجتماعی عنوان و با تاکید بر ضرورت تدوین و اجرای طرح‌های کارشناسی در زمینه حفظ و صیانت از این نهاد مقدس اضافه کرد:‌ حفظ و صیانت از اساس این رکن مهم مورد تاکید قرآن و ائمه‌اطهار (ع) است.

مقام عالی دولت در استان قم با بیان اینکه کشور ایران ظرفیت دو برابر جمعیت موجود را دارد خاطرنشان کرد:‌ پیری جمعیت در دهه‌های آینده از مسائلی است که اگر امروز برای آن برنامه‌ای نداشته باشیم، بدان دچار خواهیم شد.

وی با اشاره به جایگاه دین در زندگی مردم تصریح‌کرد: بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان حوزه‌های علمیه در تبلیغ دینی افزایش جمعیت خصوصا در نماز جمعه‌ها و مساجد بسیار راهگشار خواهد بود.

صالحی‌منش در ادامه هجمه فرهنگی غرب علیه ایران اسلامی و بکارگیری همه‌ی توان دشمنان اسلام در فضای مجازی را مورد توجه قرار داد و افزود: مسئولان استان قم به عنوان ام‌القرای جهان تشیع ‌باید در مقابله با این جنگ‌نرم از ظرفیت عظیم اسلام و کار فرهنگی بهره بگیرند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا