گوناگون

ترافیک در محورهای البرز روان است/ 3 میلیون و 126 هزار تردد در جاده‌های استان

سرهنگ رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام خبر روان بودن ترافیک در محورهای مواصلاتی البرز افزود: طبق پیش بینی ها مسافران از بعد از ظهر روز سه شنبه شروع به برگشت از مسافرت می کنند و به تبع در بعد از ظهر امروز ترافیک سنیگنی را در جاده ها شاهد خواهیم بود.

اکبری با اعلام خبر افزایش 31 درصدی سفر هم وطنان و عبور آنان از محورهای البرز، خاطرنشان کرد: طبق آمارها و اطلاعات در 3 روز گذشته سه میلیون و 126 هزار تردد در محورهای ارتباطی استان البرز انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: تعداد 114 هزار و 226 تردد در محورکرج – چالوس به سمت شمال انجام شده است که در حال حاضر 20 درصد از این بار تخلیه شده است.

در ایام تعطیلات عید فطر تصادف منجر به فوت رخ نداده است

رییس پلیس راه البرز اضافه کرد: بسیاری از مسافران هنوز در مسافرت به سر می برند به همین علت از رانندگان می خواهیم به گونه ای برنامه ریزی کنند که با ساعت و روزهای محدودیت و پر ترافیک برخورد نکنند.

اکبری در ادامه گفت: در حال حاضر و در ایام تعطیلات عید فطر هیچ گونه تصادف منجر به فوت در محورهای ارتباطی استان البرز رخ نداده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد کاهش نشان می دهد.

وی یادآور شد: در این مدت 43 مورد تصادف خسارتی و 5 مورد تصادف جرحی در جاده های البرز رخ داده است که بر اثر آنها 6 نفر مجروح شدند.

وی در ادامه با اشاره به یکطرفه شدن محور کرج – چالوس، گفت: اعمال محدودیت ترافیکی از منطقه دزدبن مرزن آباد تا ساعت 3 بامداد روز شنبه 11 مرداد ماه ادامه دارد.

افزایش محدودیت ترافیک در صورت حجم بالای تردد

اکبری تصریح کرد: بر اساس این محدودیت، حرکت انواع وسایل نقلیه از ساعت 8 صبح روز جمعه 10 مرداد ماه تا 3 بامداد روز شنبه 11 مرداد ماه جاری از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رییس پلیس راه البرز تاکید کرد: با توجه به حجم بالای سفر روز شنبه 11 مرداد ماه نیز از ساعت 14 تا 2 بامداد روز یکشنبه 12 مرداد ماه تردد وسیله نقلیه از میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود.

اکبری افزود: همچنین در روز شنبه تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 14 مرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

وی در پایان اظهارکرد: اگر بار ترافیکی در محور یاد شده در ساعات تعیین شده کم نشود ساعت محدودیت افزایش خواهد یافت و در این مدت تردد انوع تریلر و کامیون در محور کرج – چالوس ممنوع است.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا