پیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

تسترهای هوشمندی که فناوری را به میز صبحانه می کشاند ؟!

تسترهای هوشمندی فناوری را به میز صبحانه کشاندند؟ این شاید تیتری باشد که بتواند گویای تسخیر میز صبحانه توسط فناوری های امروزی باشد چرا که نان تست تا به امروز عضو اصلی میزهای صبحانه بوده و سال های زیادی است که این نان بدون تغییر در ساختار اصلی آن مورد استفاده قرار گرفته است. اما نظرتان درباره ی نان های تستی که هر بار قبل خوردنشان به شما پیغامی جدید و واقعی از اخبار عمومی، شخصی، تفریحی و… می دهند چیست؟. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

تسترهای هوشمندی که ما در این پست به معرفی آن خواهیم پرداخت این گونه عمل می کنند که هر بار و در موقع استفاده پیغام خودشان را که الهام گرفته از تصاویر گوگل، پیام هایی از جمله هواشناسی، شکلک های موجود در فضای مجازی و حتی پیام هایی شخصی و مناسبتی از دوستانتان را با سوزاند نان تست به دست شما می رسانند که در کل شامل طیف وسیعی از تصاویر و شکلک هایی است که به آن نیاز خواهید داشت.

بنابراین مطمین باشید که این کاملترین تسترهایی است که تاکنون دیده اید چرا که این تستر های هوشمند با کمک بلوتوث و یا وای فای قابلیت متصل شدن به انواع گوشی هوشمند را داشته و قادر به دریافت تصاویری هستند که شما مایل به پخت آن ها بر روی نان تست میز صبحانه خود و یا دیگران هستید طوری که شما حتی می توانید هرگونه پیام از جمله تبریک تولد را از طریق سوزاندن نان تست به دوستانتان که این مدل از تستر های هوشمند را دارند، ارسال کنید.

طرز کار این تسترهای هوشمند بدین صورت است که به اصطلاح چاپگر آن از یک سری ریز رشته های گرمایی تشکیل شده است که به صورت هوشمند به نقاطی خاص و طبق برنامه و شکلک ارسالی به آن گرمایی بیشتری را می رسانند و با سوزاندن نان شکل مورد نظر را بر روی نان خلق می کند.

از فابلیت های جالب این تسترهای هوشمند دریافت برنامه روزانه و یادآوری انجام  آن بر روی نان تست شما می باشد که با توجه به شرایط امروزی می تواند در آینده نقش مهمی را در زندگی روزمره ما ایفا نماید.

ایده پرداز این طرح برای تولید انبوه آن تا به حال به دنبال اسپانسر و بودجه بوده است و تا کنون مبلغی معادل ۲۰هزار دلار جمع آوری کرده است. که البته تا زمان تولید اینتسترهای هوشمند تنها ۴۱ روز باقی مانده است و شما نیز می توانید با پیش خرید آن جز اولین نفراتی باشید که تستر هوشمند را به میز صبحانه خودتان می کشانید و البته این پیش خریدتان تنها ۵ دلار برای شما آب می خورد و قطعا به نفعتان خواهد بود.

با هم در میهن پست تصاویری از این تسترهای هوشمند را تماشا می کنیم.

 

منبع : newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا