Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکس

نمای سنتی مغازه‌ها در پاریس از دریچه دوربین سباستین اراس عکاس !

تصاویری از نمای سنتی مغازه‌ها در پاریس اگر چه شاید با توجه به شرایط مدرن این شهر کمی تعجب برانگیز باشد اما این تصاویر توسط عکاس حرفه ای بنام سباستین اراس تهیه شده و در شبکه های اجتماعی نیز مورد توجه خاصی قرار گرفته است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

ما پیش از این نیز در میهن پست تصاویری از این عکاس یعنی آقای سباستین اراس را با عنوان زیبایی‌‌های خیره کننده کفپوش مکان‌های دیدنی در لندن برای شما مخاطبین همیشه همراه ارائه کرده ایم و حالا نیز این هنرمند حرفه ای به سراغ عکاسی از مغازه های خاص و تزئین شده در شهر پاریس رفته است .

زمانی که صحبت از مکان های دیدنی و در حقیقت گردشگری در پاریس است قطعا به یاد برج ایفل و یا موزه لوور پاریس خواهیم افتاد . اما حالا قصد داریم با سباستین همراه شده و زیبایی های دیگر این شهر تماشا کنیم .

در این پروژه عکاسی سباستین اراس از صاحبان مغازه هایی که دارای ظاهری خاص و تزئین شده هستند درخواست کرده که در جلوی در مغازه بایستند تا او بتواند از آنها عکاسی کند .در این تصاویر مغازه نانوایی ها، آرایشگاه ها و کفاشی ها سوژه اصلی عکاس هستند .

سباستین اراس در مورد تصاویر نمای سنتی مغازه‌ها در پاریس چنین توضیح می دهد :

در این پروژه عکاسی من به سراغ مغازه ها و مغازه داران خاص رفتم . برخی از این مغازه داران نسل سوم و یا چهارمی از خانواده شان هستند که شغل اجدادشان را حفظ کرده و آن را ادامه می دهند .

به عقیده این عکاس حرفه ای مغازه و مغازه دار هر دو مکمل یک دیگر هستند و می توان آنها را باهم به عنوان یک واحد در نظر گرفت . در این تصاویر ما در شهر مدرنی مانند پاریس نمایی سنتی از مغازه هایی می بینیم که تا ابد به آنها نیاز خواهیم داشت.

با هم در میهن پست تصاویری از نمای سنتی مغازه‌ها در پاریس را مشاهده می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا