Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلتنرم افزار موبایل و تبلت

تماس تصویری برای برخی کاربران واتس‌اپ مهیا شد ؟

امکان تماس تصویری برای برخی کاربران واتس‌اپ برقرار شد . خبرهایی از برخی کاربران واتس‌اپ مبنی بر فعال شدن تماس تصویری در این اپلیکیشن به گوش رسیده که این خبر را تایید می کند . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

با اینکه نرم افزار واتس‌اپ یکی از پرطرفدارین نرم افزار های پیام رسان در سطح دنیا به شمار می آید ،اما هنوز امکانات زیادی نسبت به بقیه اپلیکیشن های مشابهش ندارد .

این اپلیکیشن که بیش از یک میلیارد کاربر فعال داشته و محبوبیت زیادی هم در بین کاربرانش دارد ماه هاست که بطور آزمایشی قابلیت تماس تصویری را بصورت درون سازمانی برای خود فعال کرده است و روی آن تحقیق و بررسی انجام می دهد ، حالا از اخبار منتشر شده اینطور بر می آید که فیس بوک مالک اصلی این نرم افزار  این ویژگی جذاب را برای برخی از کاربرانش هم فعال کرده است .

پیش از این سیستم تماس صوتی واتس‌اپ توجه بسیاری از کاربران این اپلیکیشن را به خود جلب کرده بود و حالا فعال شدن تماس تصویری نیز می تواند کاربران زیادی را به سمت واتس‌اپ جذب کند .

امکان تماس تصویری برای برخی کاربران واتس‌اپ

اگر شما دارای آخرین نسخه از نرم افزار واتس‌اپ باشید هم اکنون تنها می توانید از ویژگی تماس صوتی بهره ببرید چراکه ویژگی تماس تصویری هنوز برای تمامی کاربران بصورت رسمی فعال نشده و قابل استفاده نیست .

فیس بوک قصد دارد امکان برقراری تماس تصویری را برای تمامی پلتفرم های اندروید ، ویندوز و آی او اس فعال کند . البته این ویژگی در سیستم عامل آی او اس همچنان در حال طی مراحل آژمایشی است .

امیدواریم با فعال شدن ویژگی تماس تصویری در واتس‌اپ امکان استفاده از آن با سرعت های پایین اینترنت هم وجود داشته باشد . تا هرکسی با هر سرعتی از اینترنت بتواند از این قابلیت فوق العاده جذاب استفاده کند.

منبع : engadget

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا