Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکس

خلاقیت یک عکاس در خلق تصاویری تلفیقی و جالب + عکس

خلق تصاویری تلفیقی و جالب این روزها در اینترنت به وفور یافت می شود و در این میان نیز وقتی نگاه هر بیننده ای به یک عکس و یا عکس هایی غیر متعارف بیفتاد ، حتماً در ذهن وی این موضوع متصور می شود که عکس هایی پیش رویش چیزی نیست جز جادوی فتوشاپ ؟ در ادامه با میهن پست همراه شوید.

برخلاف این موضوع گاهی آثاری از عکاس‌هایی حرفه ای در دنیای مجازی منتشر و یا مجلات عکس چاپ می شوند که با خلاقیت و علم خاص عکاسی تهیه که باور آن بر واقعی بودنش کمی سخت به نظر می رسد.

در این میان یک عکاس اروپایی دست به نمایش تصاویری تلفیقی و جالبی از سوژه های مختلفی زده است که نگاه هر بیننده ای را به آن خیره می کند.

وی در ابتدا هنر و تجربه عکاسی خود را با گوشی آیفون کسب و به تازگی با خرید یک دوربین حرفه ای عکس هایی تلفیقی سورئال بیشتری را خلق کرده است.

اگر به تصاویری که در میهن پست می بینید ، دقت کنید ، خواهید دید که این عکس ها اصلاً فتوشاپی نیستند و هر عکس با تلفیقی از عکس دیگری که با خطی نامحسوس مشاهده می شود خلق شده است ، به گونه ای که هر بخش از عکس ها توسط گوشی آیفون در زمان و مکان دیگری تهیه و بخش دیگری به دوربین حرفه ای در جایی دیگر تهیه شده است.

با هم در میهن پست تصاویری تلفیقی و جالب این عکاس خوش ذوق را تماشا کنیم.

 

منبع     boredpanda

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا