Mihanpostعلمی و فناوریموبایل و تبلت

گوشی دو نمایشگر سامسونگ به زودی به بازار خواهد آمد

گوشی دو نمایشگر سامسونگ در حالی به زودی به بازار خواهد آمد که طبق گزارشاتی که به تازگی دو رسانه کره ای ET news و The Investor منتشر کرده اند ، سامسونگ در حال ساخت نمونه های آزمایشی از یک گوشی با دو نمایشگر است . در ادامه با میهن پست همراه شوید .

ساخت گوشی دو نمایشگر سامسونگ از جدیدترین برنامه های این کمپانی بزرگ کره ای است که پروژه آن از نخستین روزهای سال ۲۰۱۷ آغاز شده و بنظر می رسد که سامسونگ قصد دارد ۲ تا ۳ هزار دستگاه از چنین گوشی هایی را ساخته و بطور آزمایشی به بازار عرضه کند . توجه داشته باشید که تاکید شده این تعداد از گوشی ها برای بازار مصرفی تولید نخواهند شد و تنها جنبه آزمایشی برای تولید گوشی های خمیده را دارند .

گوشی دو نمایشگر سامسونگ در حالی رنگ واقعیت به خود می گیرد که کمپانی سامسونگ مدت هاست روی پروژه ای برای ساخت گوشی هایی با قابلیت انعطاف کار می کند و اکنون به این نتیجه رسیده که باید ابتدا مدل گوشی با دو نمایشگر را وارد بازار کرده و بازخوردها را در این مورد بررسی کند .

نمونه های اولیه تولید شده گوشی دو نمایشگر سامسونگ در واقع از دو نمایشگر OLED که بسیار سفت و محکم بوده بهره می برند. این دو نمایشگر توسط یک لولا بهم متصل شده و کاربر می تواند با باز کردن گوشی دو نمایشگر را در کنار یکدیگر داشته باشد . هنوز هیچ تصویری از این گوشی با دو نمایشگر منتشر نشده اما رسانه های ET news و The Investor اندازه نمایشگرها را ۵ اینچ اعلام کرده اند .

سامسونگ قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ گوشی هایی با قابلیت انعطاف را وارد بازار کند و بسیاری از کارشناسان چنین موضوعی را برای سامسونگ تا حدی جاه طلبانه می دانند .

گوشی با دو نمایشگر
تصویری از Medias W N-05E شرکت NEC

اما جالب است بدانید که پیش از این کمپانی ژاپنی NEC نخستین گوشی هوشمند جهان با دو نمایشگر مجزای تاشو را در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه کرده بود که به دلیل کیفیت بسیار پایین استقبال چندانی از آن نشد این گوشی هوشمند پیشرفته که از شبکه مخابراتی LTE پشتیبانی می کرد ، قابلیتی با نام W browser داشت که کاربران به کمک آن می توانستند در دو نمایشگر مجزا به صورت همزمان دو سایت اینترنتی مختلف را باز کنند. هر کدام از نمایشگرهای این گوشی ۴٫۳ اینچی بوده و ابعاد آن مجموعا به ۸٫۶ اینج می رسید.از دیگر مشخصات فنی این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– صفحه های نمایش ۴٫۳ اینچی با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل
– پردازنده ۲ هسته‌ ای ۱٫۵ گیگاهرتز
– ۱ گیگابایت حافظه رم
– دوربین ۸ مگاپیکسلی
– ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت حافظه microSDHC
– عدم پشتیبانی از NFC
– سیستم عامل اندروید ۴٫۱ جلی بین
– ۱۸۳ گرم وزن

اما هر کدام از نمایشگرهای گوشی جدید سامسونگ ۵ اینچی هستند و در صورتی که در کنار یکدیگر قرار بگیرند صفحه نمایشگری ۱۰ اینچی را خواهند ساخت که می تواند بسیار جذاب باشد .

نظر شما در مورد این پروژه جدید سامسونگ در تولید گوشی با دو نمایشگر چیست ؟ آیا تولید چنین گوشی هایی با کیفیت مناسب از طرف سامسونگ می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند ؟ نظر خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید .

منبع   theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا