گوناگون

تعداد بیمه شدگان آذربایجان شرقی 654 هزار نفر است

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم اردلان ظهر پنج شنبه در دیدار با رییس هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: هم اکنون 10 هزار و 400 نفر در استان جزو مقرری بگیران این اداره هستند که با توجه به وجود ظرفیت کارگاه های صنعتی و صنفی و توان مدیریتی کارفرمایان کارآفرین استان می توانیم با ایجاد تعامل صحیح و رفع چالش های پیش روی تولید از نرخ بیکاری استان بکاهیم.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی طی سال اخیر اقداماتی در جهت تسهیل امور کارفرمایان از جمله توسعه خدمات الکترونیکی، ‌تسهیل صدور کارت بازرگانی و تسهیل حسابرسی انجام داده و با اخذ بازخورد از مجامع برون سازمانی در پی رفع چالش های پیش روی حوزه کارگری و کارفرمایی است.

اردلان افزود: این اداره طرح پالایش اطلاعات بیمه شدگان و قالیبافان را از ابتدای شهریور ماه در دستور کار قرار دارد زیرا در این خصوص مشکلات زیادی وجود داشت و تشخیص قالیبافان واقعی برای این سازمان سخت شده بود که در این راستا در پی کارشناسی های لازم هستیم.

وی همچنین از اجرای طرح پیشخوان خدمات در شعب استان خبر داد و افزود: شعبه شش تبریز به صورت پایلوت این طرح را اجرا می کند و مطابق آن کارشناسان حوزه بیمه ای در محل مناسب و در دسترس مراجعین به صورت فرابخشی انواع خدمات مورد درخواست را ارائه می کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان با اشاره به اینکه تأمین محل مناسب یکی از مشکلات کانون های بازنشستگی است، گفت: در استان جهت چهار کانون آذرشهر،‌ عجبشیر،‌ اسکو و میانه در محل شعب تابعه استان محلی در نظر گرفته شده است که همزمان با 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان افتتاح خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا