گوناگون

تقویت دولت یک تکلیف است

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: برخی ادعا می‌کنند که ما به تکلیف خود عمل می‌کنیم و در عین حال برای دولتی که در میان این همه بحران و مشکل در حال تلاش و کار است، مزاحمت‌هایی ایجاد می کنند که دولت موفق نباشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، دکتر جاسم جادری در آئین تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان با بیان این‌که تغییرات مدیریتی امری طبیعی است، اظهار کرد: فردی که در مجموعه استانداری در مسئولیتی همچون معاونت قرار می‌گیرد نباید خود را در حد ساختمان استانداری و مجموعه وزارت کشور در استان محدود ببیند بلکه استانداری مجموعه هماهنگ کننده تمامی دستگاه‌های اجرایی و امور استان است و باید دید وسیع‌تری در این مجموعه داشت.

وی در ادامه با اشاره به اصول و روش کار دولت تدبیر و امید، افزود: اصل عقلانیت و دوری از تصمیمات احساسی و تصمیماتی که براساس منافع حزبی و گروهی باشد، از جمله این اصول است.

استاندار هرمزگان با بیان این‌که هرکس در نظام جمهوری اسلامی برخلاف نظر رهبری حرکت کند، کار خطایی انجام داده است، عنوان کرد: برخی شعار پیروی از رهبری را سر می دهند اما در عمل تابع نظر مقام معظم رهبری نیستند.

جادری یکی از اصول دیگر در دولت یازدهم را تدبیر عنوان کرد و افزود: این اصل به معنای دوری از فعالیت‌های بدون کارشناسی و مطالعه است و هم‌چنین امید دادن به مردم دیگر اصل دولت بوده است که دولت توانسته در طول یک سال گذشته حدود هفت میلیارد دلار از مطالبات به حق مردم ایران که بلوکه شده بود را بازگرداند.

جادری گفت: در کشور آرامش خوبی ایجاد شده و در شرایطی که در اطراف ایران جنگ و خونریزی است، جمهوری اسلامی ایران به عنوان حکومتی مقتدر، بدون حاشیه در فعالیت است و ما باید به عنوان کارمندان دولت از حاشیه‌ها بپرهیزیم و امروز نیاز استان ما نیز آرامش و تقویت بنیه اقتصادی است.

وی در ادامه بر لزوم جذب سرمایه‌گذار و تقویت بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: ما آماده‌ایم تا شرایط مناسب را برای فعالیت و حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم علی علامه‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان نیز عنوان کرد: باید در دوران مسئولیت تمام تلاش خود را برای انجام وظیفه و خدمت انجام دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در طی این مدت از حمایت‌های بسیار خوب دکتر جادری استاندار هرمزگان بهره‌مند بودم و در نهایت با توجه به بازنشستگی بنده، فرصت خدمت برای یکی دیگر از نیروهای خوب و ارزشی فراهم شد.

در پایان این مراسم از زحمات علی علامه‌زاده تقدیر و رضا برومند به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان معرفی شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا