Mihanpostاقتصادیحقوقی

شورای رقابت میزبان پرونده رانت ۶۵۰ میلیون یوروریی؟

به گزارش میهن -رضا شیوا  از بررسی پرونده موسوم به” رانت ۶۵۰ میلیون یورویی” در شورای رقابت خبر داد و گفت:پرونده رانت ۶۵۰ میلیون یورویی در جلسه گذشته شورای رقابت مطرح و مقرر شد تا اطلاعات لازم از نهادهایی که اطلاعات را جمع آوری کردند، دریافت شود.

به نقل از ایسنا ، وی افزود:به این ترتیب قرار است تا اطلاعات لازم از مراجعی مانند بازرسی کل کشور، مجلس و دیوان محاسبات جمع آوری شده و اقدام کارشناسی روی این پرونده صورت گیرد.

شیوا در پاسخ به این سوال که چرا شورای رقابت بر حسب وظیفه تاکنون به این پرونده ورود پیدا نکرده بود؟گفت: پرونده این رانت به شورای رقابت ارجاع نشده و اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت نگرفته بود و اکنون که شورا از این پرونده اطلاع پیدا کرده است،اقدامات لازم را انجام می دهد.

به گزارش ایسنا، در دی ماه سال گذشته برای اولین بار جزئیات پرونده موسوم به رانت ۶۵۰ میلیون یورویی توسط احمد توکلی نماینده مجلس افشا شد که با واکنش‌های مختلفی مواجه شد؛ به طوری که حتی پای دیوان محاسبات نیز به این پرونده باز شد و دیوان محاسبات وقوع این رانت را محرز دانست اما شورای رقابت بر خلاف وظیفه ی انحصار زدایی خود هیچ واکنشی در برابر آن نشان نداد و نسبت به این پرونده سکوت اختیار کرد.
شورای رقابت میزبان پرونده رانت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا