گوناگون

رییس شورای شهر کرج: نمی‌گذاریم اطراف رودخانه مجاور پارک شهید چمران دیوارکشی شود

رئیس شورای شهر کرج گفت: شورای شهر از ادامه روند دیوارکشی در اطراف رودخانه مجاور پارک شهید چمران جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمود دادگو، امروز(16 شهریور)، در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج، اظهار کرد:سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج با برنامه‌ریزی مناسب توانسته از فضای هشت هکتاری باغ گل‌های کرج برای ایجاد محیطی آرام بخش و کارآمد استفاده کند.

وی افزود: پارک شهید چمران با احتساب فضای حاشیه رودخانه بیش از 40 هکتار مساحت دارد که از این فضا می‌توان به بهترین شکل استفاده کرد.

دادگو خاطرنشان کرد: مدتی پیش شاهد دیوارکشی اطراف رودخانه حاشیه‌ای پارک شهید چمران بودیم که خوشبختانه با درایت اعضای شورای شهر از ادامه این روند جلوگیری شد.

وی ادامه داد: در همه جای دنیا از فضای حاشیه‌ای رودخانه‌ها به بهترین شکل برای جذب مردم استفاده می‌کنند که متاسفانه این روند در کرج برعکس شده بود.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت بلاتکلیف نمایشگاه گل و گیاه ورودی کرج اشاره کرد و گفت: بیش از 17 سال است که برای تحویل این فضا درحال مکاتبه هستیم که متاسفانه تا کنون نتیجه‌ای دریافت نشده است.

رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: اگر این مجموعه به مدیریت شهری کرج واگذار شود بدون شک امکان احداث زیباترین پارک کشور در ورودی کلانشهر کرج به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ توسعه فضای سبز نباید به ایام خاصی از سال محدود شود بلکه باید از ظرفیت همه مناطق کرج برای توسعه سرانه فضای سبز شهروندان استفاده شود.

وی در پایان گفت: بدون شک توسعه فضای سبز نقش به سزایی در شادسازی روحیه شهروندان و ایجاد محیطی پر از آرامش برای زندگی ساکنان کرج خواهد داشت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا