گوناگون

تقویت روحیه جهادی در مدیران برای تحقق برنامه های توسعه ای ضروری است

81201029 5760526

به گزارش ایرنا، علی حسن مخدومی روز شنب در آیین بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستای میشیاب این شهرستان افزود: تقویت روحیه جهادی و انجام فعالیت های بهتر، برای رشد و توسعه کشور یک ضرورت است.

وی دوری از روزمرگی و فاصله گرفتن از بروکراسی اداری و تلاش برای رفع مسایل و مشکلات جامعه بویژه روستاییان و مناطق محروم را ازسوی مسوولین نظام مقدس جمهوری اسلامی یک ضرورت خواند و بر آن تاکید کرد.

وی بهره برداری از این طرح آبرسانی را نمونه بارز روحیه جهادی از سوی متولیان امر خواند و افزود: همه مسوولین باید این حرکت های ارزشمند را سرلوحه و الگوی برنامه های خود قرار دهند.

وی اظهار امیدواری کرد با عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب به استان کردستان در راستای رفع محرومیت و توسعه و آبادانی، شاهد زدوده شدن چهره محرومیت از این منطقه باشیم.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دیواندره افزود: مردم استان کردستان مردمی قدرشناس، وفادار و ایثارگرند و لایق بهترین خدمت ها هستند.

با بهره برداری از این مجتمع آبرسانی، روستاهای برده رش(هیئت آباد)، تازه آباد گلانه، تازه آباد آصف، تازه ده (اسلام آباد)، کانی کبود، تازه آباد مجید خان(تازه آباد امین) میشیاب، طیطاق و کوله از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

طرح آبرسانی مجتمع میشیاب دیواندره با همکاری بسیج سازندگی و آبفار استان از محل اعتبارات سفر رهبری، ستاد بحران و اعتبارات استانی صورت گرفته است.ک/2

7354/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا