گوناگون

تلاش شبکه قرآن در جهت فرهنگسازی سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن گروسی، مدير شبکه قرآن و معارف سيما در بازديد از لوکيشن تله فيلم “درد پنهان” از ورود جدي اين شبکه به توليد فيلم ها و سريالهاي قرآني و معارفي خبر داد و گفت: در سال جدید با عزمی جدی توليد چند مجموعه تلويزيوني و تله فيلم هايي با موضوع قرآن، اهل بيت (ع) و مسايل ديني و معارفي در دستور کار شبکه قرآن و معارف سیما قرار دارد.

دبير شوراي معارف سيما با بیان این موضوع که بر اساس نظر معاونت سیما امسال سال درخشش برنامه‌های معارفی در سیما خواهد بود گفت: ما خود را موظف کرده‌ایم تا برای رسیدن به بهترين نتيجه برنامه ريزي هاي دقيق و منسجمي را در نظر بگیریم.

وی تأکید کرد: با توجه به این که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیده شده است براي تحقق بخشیدن به مطالبات رهبری شبکه قرآن و معارف بايد تلاش کند تا در امر فرهنگسازي در زمينه سبک زندگي اسلامي ـ ايراني پيشتاز باشد.

حسن گروسي در ادامه سخنانش بیان داشت: همکاران ما با عزمي جدی تلاش مي کنند تا با بهره گيري از تمامي تکنيک هاي رسانه اي و قالب هاي برنامه سازي برنامه هايي اثرگذار و پربيننده توليد کنند تا به این ترتیب بتوان مخاطبان شایسته این شبکه را راضی تر از گذشته نگاه دارند.

IMG11421518

مدير شبکه قرآن و معارف سيما در ادامه با اشاره به این مطلب که امسال هیئت داروان چند برنامه نوروزي شبکه قرآن و معارف را شايان قدرداني دانستند گفت: این اتفاق مسلما اتفاق خوش ایندی در حوزه فرهنگ معارفی و قرآنی کشور عزیزمان است و این موضع نیز به دلیل دقت نظر و توجه ویژه برنامه سازان شبکه در توليد برنامه هاي کيفي است.

گروسي در پایان با اشاره به اقبال عمومي مخاطبان شبکه اضافه کرد: نظرسنجي هاي اخير مرکز آموزش و پژوهش سيما، مرکز تحقيقات رسانه ملي و تماس هاي مردمي با امور مخاطبان اداره کل روابط عمومي و روابط عمومي شبکه حکايت از رضايتمندي 90 درصدي بينندگان ما دارد که البته اين موفقيتها به برکت قرآن و اهل بيت (ع) و تلاش جهادي مديران و همه همکاران به دست آمده است.

يادآور مي شود، تله فيلم “دردپنهان” کاري از گروه فيلم و سريال شبکه قرآن و معارف سيماست و داستان جوان بازيگري را روايت مي کند که ناگهان متوجه مي شود، بيماري سرطان دارد.

تهيه کنندگي اين تله فيلم را محسن دانشور و کارگرداني آنرا محمد بصيري بر عهده دارند. همچنين امين ايماني، ساناز نوروززاده، مهدي فقيه، رابعه مدني، اصغر تقي زاده، بهزاد رحيم خاني، علي فرود، ساناز حسن پناه و نوشين زارع در فيلم ايفاي نقش مي کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا