گوناگون

تلف شدن 20 رأس گوسفند بر اثر سیل در شاهین‌دژ

مدیر جهاد کشاورزی شاهین‌دژ از تلف شدن 20 رأس گوسفند بر اثر سیل خبر داد و گفت: سیل 150 میلیون تومان به محصولات کشاورزی شاهین‌دژ خسارت وارد کرد.

«محرم‌علی دیانتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌غربی، با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: بنابر اعلام کارشناسان جهاد کشاورزی براثر بارش‌های اخیر و وقوع سیل در شهرستان شاهین‌دژ حدود 150 میلیون تومان به محصولات زراعی و دامی این شهرستان خسارت وارد شده است.

وی با اشاره به بیشترین روستاهای درگیر سیل، افزود: بیشترین خسارت واردشده به روستاهای آشتی بلاغ، داشکسن و ساروجه بوده است.

دیانتی با بیان اینکه بیشترین خسارت وارد شده از سیل در بخش کشاورزی است، افزود: براساس اعلام کارشناسان جهاد کشاورزی 100 هکتار علوفه و 7 هکتار کرفس براثر سیل از میان رفته است.

وی به میزان خسارت وارد شده در بخش دام این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: بر اثر بارش شدید باران و وقوع سیل 20 رأس گوسفند تلف شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شاهین‌دژ تصریح کرد: هم‌اکنون میزان غرامت براثر خسارت وارد شده به این شهرستان به کشاورزان پرداخت نشده است و به محض اختصاص اعتبار از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان این مبلغ به کشاورزان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا