Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلتنرم افزار کامپیوترنرم افزار موبایل و تبلت

تلگرام بدون فیلتر ، شایعه یا واقعیت ؟

تلگرام بدون فیلتر این روزها به همراه اخبار رسمی مبنی بر فیلتر تلگرام تا پایان فروردین 97 در سایت ها یا کانال های تلگرامی تبلیغ می شود موضوعی که فقط برای وسوسه کردن کاربران و دانلود نرم افزار مورد نظر آن ها است . موضوعی که خیلی از کاربران فریب آن را خورده اند.در این میان تلگرام بدون فیلتر یکی از وعده های مدیر تلگرام بوده است که این پیام رسان به لطف بهره بردن از فناوری بلاک چین می تواند حتی با فیلتر شدن در هر جای دنیا باز هم در دسترس کاربران قرار بگیرد بنابراین وعده مدیر تلگرام انگار قرار است در تلگرام ایکس یا همان تلگرام ضد ضربه و غیر قابل فیلتر خواهد بود!

نام بلاک چین ، همه کاربران را به یاد پول‌های دیجیتالی همچون بیت کوین و اتریوم می‌اندازد، اما واقعیت این است که بلاک چین یک فناوری فوق‌العاده گسترده و پیچیده بود و راه‌اندازی یک شبکه ارز رمزنگاری شده، تنها یکی از قابلیت‌های آن محسوب می‌شود.

تلگرام بدون فیلتر

بعد از این که در پی نا آرامی‌های پدید آمده در ایران، دسترسی به پیام رسان تلگرام به صورت موقت سلب شد، مدیر عامل این شرکت ادعا کرد در آینده‌ای نزدیک به لطف فناوری بلاک چین، با یک تلگرام غیر قابل فیلتر رو به رو خواهیم شد. اکنون پیش‌ بینی می‌شود در صورت امکان‌ پذیر بودن چنین قابلیتی، آن را در تلگرام ایکس مشاهده خواهیم کرد که مدتی پیش به صورت رسمی معرفی شد.

تمامی تلگرام های غیر رسمی و رسمی از یک سرور رسمی تلگرام اطلاعات را دریافت می کنند یعنی وقتی تلگرام اصلی قطع یا فیلتر بشود کلیه تلگرام های غیر رسمی و هر تلگرامی که بر روی سرور تلگرام قرار داشته باشد قطع می شود پس عباراتی مانند تلگرام بدون فیلتر را هیچ وقت باور نکنید در حال حاضر تنها را استفاده از تلگرام تغییر آی پی می باشد که آن هم باید از نرم افزار معتبر و شناخته شده استفاده کنید پس همیشه سعی کنید برنامه های مورد نیاز خود را از منابع معتبر دانلود و استفاده کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا