گوناگون

توسعه پارس جنوبی نیازمند عزم همگانی است

81197699 5754882

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس روزچهارشنبه به نقل ازحمیدرضا عراقی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل این سازمان افزود: تلاش شبانه روزی کارکنان پارس جنوبی به عنوان یکی از مهمترین مناطق عملیاتی صنعت نفت و گاز کشور ارزشمند است طوری که توانسته دغدغه های زیادی را در حوزه تامین گاز در فصل زمستان برطرف کند.

معاون وزیر نفت اضافه کرد: نقش پارس جنوبی درتامین گاز کشور حیاتی است و به همین دلیل مدیریت درحوزه پشتیبانی از عملیات برداشت از میدان مشترک گازی در پارس جنوبی بسیار برجسته است.

وی ادامه داد: مدیرعامل منطقه ویژه پارس می تواند با استفاده از نیروی جاذبه و دافعه و بکارگیری توان منابع انسانی موجود شرایط را برای توسعه این منطقه مهم و حیاتی حوزه انرژی کشور فراهم سازد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بکارگیری همه امکانات برای توسعه پارس جنوبی را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: پارس جنوبی نیازمند نگاه و عزم همگانی است و این نگاه و همت ملی می تواند به رشد و توسعه اقتصادی و انرژی کشورمان کمک شایانی باشد.

عراقی با تقدیر از خدمات مسعود نصوری مدیرعامل سابق منطقه ویژه پارس گفت: امید واریم با حضور مهدی یوسفی مدیرعامل جدید که از نیروهای جوان و شایسته صنعت نفت ایت این رویه بیش از پیش ادامه یابد. ک/1

539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا