گوناگون

باید همه ظرفیت ها برای توسعه منطقه ویژه پارس به کار گرفته شود

81197682 5754861

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس روز چهارشنبه به نقل از رکن الدین جوادی درآیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود: انتخاب مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس که از نیروهای توانمند و جوان استان بوشهر است نوید درخشانی برای سازمان منطقه ویژه پارس می دهد تا با تدبیر و تکیه بر توان نیروهای جوان بتواند در تحقق اهداف سازمان گام بردارد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به این که در طول چند ماهه گذشته درهمه بازدیدها کارکنان را از انجام کار سیاسی منع کرده ام، افزود: پرهیز از کار سیاسی بدین معنی نیست که شرایط سیاسی را درک نکنند بلکه با درک مسائل سیاسی باید به فکر آبادانی و توسعه کشور و بویژه پارس جنوبی بود.

جوادی خواستار بازتعریف ماموریت های سازمان منطقه ویژه پارس برای رسیدن به اهداف خود شد و گفت: ازمدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس انتظار می رود درمدت زمان مشخص با بازتعریف ماموریت های اصلی این سازمان نسبت به اصلاح برخی از فرآیندهای آن اقدام کند.

وی با بیان این که ارتباط صنعت نفت با محیط پیرامونی هموراه توسعه منطقه را مورد توجه قرار داده است افزود: محیط پیرامونی و توسعه آن همواره یکی از دغدغه های اصلی وزارت نفت بوده است اما از طرفی پیامد های ناخواسته توسعه درهرمنطقه ای وجود دارد که امیدواریم با بررسی و مطالعه دقیق برخی از کاستی ها، آنها را بر طرف کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران افزود: هر کس درهر مقام و مسوولیتی قرار گیرد زمانی موفق خواهد بود که بتواند میان واقعیات و نیاز های منطقه و توسعه صنعت پلی مناسب برقرار کند که این امر جز با همراهی و همکاری همه مسوولان میسر نخواهد بود.

جوادی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که اهمیت افتتاح یک پالایشگاه بیشتر از اهمیت به مردم مناطق پیرامونی نیست و هموراه توسعه صنعت و ارتباط مطلوب آن با مردم آن مناطق لازم و ملزوم یکدیگر هستند که این باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تقدیر از زحمات و خدمات مسعود نصوری در زمان تصدی مسوولیت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: حل مشکلات و تلاش برای زمینه سازی با هدف بهبود فعالیت ها در حوزه برداشت از میدان مشترک گازی پارس جنوبی از مهمترین نکات قابل توجه مدیریت نصوری در زمان تصدی گری منطقه ویژه پارس بوده است که امیدواریم این روند ادامه یابد.

جوادی با دعوت مجدد از مهندس نصوری برای همکاری با وزارت نفت افزود امیدواریم مدیرعامل جدید منطقه ویژه پارس با رویکرد نو و استفاده بهینه از همه ظرفیت های موجود فضا را برای پیشرفت و توسعه پارس جنوبی به کار گیرد.

در این آیین مهدی یوسفی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس معرفی شد. ک/1

539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا