Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسگردشگری

توسکانی، بهشت گمشده گردشگران در کشور ایتالیا + عکس

توسکانی، بهشت گمشده گردشگران در کشور ایتالیا نام منطقه ای در مرکز این کشور به وسعت ۲۳ هزار کیلومتر مربع است که یکی از زیباترین مناطق ایتالیا و جایی بسیار عالی برای طبیعت گردی، گشت و گذار و تفریح و مطالعه تاریخ به شمار می رود که به دلیل برخورداری از ویژگی های متنوع و ارزشمندی همچون طبیعت بکر، مناظر خیره کننده، فضای سرسبز و با طراوت، آب های شفاف، معماری تاریخی و گنجینه های هنری و نیز مردمی خونگرم و مهربان، بسیار پرطرفدار است.با میهن پست همراه شوید.

توسکانی همه ساله میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا است و همین باعث شده که منطقه و یا بهتر بگوییم روستای توسکانی به نامی آشنا در صنعت توریسم در کشور ایتالیا تبدیل شده است.

توسکانی با پوشش مخملی و سرسبز خود دارای خاص ترین باغ های انگور در دنیا است، این بهشت گمشده با دره ها و تپه ها سرسبز خود در فصل زیبای بهار که پر از چمن های سبز و گل های دیدنی می شود منزلگاه عاشقان طبیعت و گردشگری بوده و در حالی که در پاییز این منطقه توریستی یه یک پالت گسترده ای از رنگ های پاییزی تبدیل می شود.

مشاهده گله های گوسفند در حال چَرا و حرکت آن ها روی تپه ها،نمای دیدنی خانه های ویلایی و زیبا با پس زمینه ای از تپه های مخملی و سبز رنگ ، درختان سر سبز و جاده هایی رویایی در کنار شخم زدن تراکتور کشاورز و … این منطقه را به مکانی خارق العاده بدل کرده است.

جالب است بدانید که توسکانی بیشتر به عنوان منطقه ای فرهنگی در کشور ایتالیا محسوب می‌شود و شش میراث جهانی یونسکو اعم از مرکز تاریخی فلورانس ، مرکز تاریخی سینا ، میدان کلیسای جامع پیزا ، مرکز تاریخی گیمینگنانو ، مرکز تاریخی پینزا و وال دورچا در آن وجود دارد.

با هم در میهن پست تصاویری از توسکانی ، بهشت واقعی کره زمین را تماشا می کنیم.

منبع: marcinsobas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا