گوناگون

توقف موتور کارخانه‌ی صدور قطعنامه‌ علیه جمهوری اسلامی ایران

فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: با تلاش سیاستمداران و دیپلمات‌های مجرب و متدین کشور، موتور کارخانه‌ی صدور قطعنامه‌ علیه جمهوری اسلامی ایران متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کرمانشاه، «کرم محمدی» در مراسمی بمناسبت هفته‌ی معلم در دانشگاه پیام نور شهرستان، با تبریک هفته‌ی معلم، اظهار کرد: هرکسی در جامعه رسالت و وظیفه‌ای دارد و رسالت معلمان بسیار گسترده است و روشنفکری، شفاف‌سازی و نشان دادن مسیر چگونه زندگی کردن از مهم‌ترین رسالت این قشر معزز است.

وی افزود: در کنار درس خواندن و تلاش علمی، باید در قبال جامعه و آنچه پیرامون ما در حال وقوع است بی‌تفاوت نباشیم و مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و … را مورد توجه قرار دهیم.

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به لزوم همکاری همه‌ی اقشار و جریانات سیاسی برای موفقیت دولت، افزود: دولت یازدهم با رأی قاطع مردم و در انتخاباتی سالم، آزاد و رقابتی روی کار آمد و امروز خادم مردم است. اگر بخواهیم دولت را کمک کنیم هم باید نقد کنیم و هم پیشنهاد بدهیم، چون نقد منصفانه برای مسئولان نعمت است. اما فراموش نکنیم که میان نقد و اهانت و خدای ناخواسته دروغ‌پردازی تفاوت بسیار است.

محمدی با مقایسه‌ی عملکرد دولت‌های نهم و دهم با دولت یازدهم، گفت: دولت نهم و دهم بنزین 80 تومانی را تحویل گرفت و لیتری 700 تومان تحویل دولت یازدهم داد. کشور را با رشد اقتصادی هفت درصد را تحویل گرفت و با منفی پنج درصد تحویل داد. در سیاست خارجی هم سبب شد طی 4 تا 5 ماه پرونده‌ی ما در آژانس انرژی اتمی به شورای امنیت منتقل شود که این شورا در واقع حیاط خلوت امریکاست و سبب شد تا شورای امنیت سازمان ملل به ماشین صدور قطعنامه‌ علیه جمهوری اسلامی مبدل شود.

وی افزود: البته ما مدعی نیستیم که همه‌ی فشارها و دشمنی‌ها بخاطر انرژی هسته‌ایست، اما براین باوریم که می‌توان با تدابیر از برخی اقدامات علیه ملت شریف ایران جلوگیری کرد.

فرماندار اسلام‌آبادغرب با اشاره به خدمات دولت یازدهم گفت: امروز در سیاست خارجی با تلاش سیاستمداران و دیپلمات‌های مجرب و متدین کشور، موتور کارخانه‌ی صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران متوقف شد و بخشی از دارایی‌های بلوکه شده در بانک‌های خارج به کشور بازگردانده شد و ان‌شاءا… تحت مدیریت رهبر مقام معظم انقلاب و تدابیر ریاست جمهوری اسلامی به جایی که باید در سیاست خارجی برسیم، می‌رسیم.

محمدی از اساتید و دانشجویان خواست با مقایسه واقعیت‌های جامعه، افکار عمومی و مردم را متوجه مسائل مهم کشور کنند و نقشی موثر و برجسته در توسعه و پیشرفت کشور ایفا کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا