گوناگون

توقیف دو خودرو در رودان با بیش از 86 میلیون ریال خلافی

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان رودان از اجرای طرح کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهرستان رودان خبر داد.

سرهنگ «مجید حاجی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خلیج‌فارس در رودان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل تردد خودروهای عبوری و اعمال قانون خودروهایی که بیش از 10 میلیون ریال خلافی دارند طی یک هفته 2 خودرو با بیش از 86 میلیون ریال خلافی و بیش از 113 مورد تخلف حادثه‌ساز شناسایی و به پارکینگ هدایت شده‌اند.

وی افزود: خودروی پژو 405 با 56 میلیون ریال خلافی خودرو و 112 مورد تخلف حادثه‌ساز شامل سرعت غیر مجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت حق تقدم توسط نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رودان شناسایی شده است و خودرو به پارکینگ هدایت شده است و راننده‌ی خودرو نیز برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان رودان در ادامه گفت: هم‌چنین در اجرای این طرح خودروی پراید با 30 میلیون و 400 هزار ریال جریمه و تخلفات حادثه‌ساز شناسایی و خودرو توقیف شده است.

سرهنگ حاجی‌زاده با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات در شهرستان رودان، رعایت نکردن حق تقدم، بی‌توجهی به جلو، رعایت نکردن فاصله‌ی طولی و حرکت خلاف جهت است توجه بیشتر شهروندان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: تخلف از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شرعاً حرام است و ما باید تابع قانون و مقررات باشیم و فرهنگسازی بیشتری را انجام دهیم که شهروندان فقط در صورت حضور پلیس قوانین را رعایت نکنند و اگر در جایی نیز پلیس حضور نداشت شاهد رعایت قوانین باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا