گوناگون

تولید محصولات کشاورزی نقش مهمی در رسیدن به اقتصاد مقاومتی دارد

81200219 5759270

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ روز شنبه در هشتمین جلسه ستاد یارانه های استان قم در سخنانی افزود: باید برای برطرف کردن مسائل و مشکلات کشاورزی استان قم اقدامات جدی و بیشتری انجام شود تا با رسیدگی به این مشکلات و احیای کشاورزی و تولیدات دامداری ها بتوانیم در مسیر اقتصاد مقاومتی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب می باشد حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه در طول سالیان گذشته اقدامات خوبی در رابطه با مسائل کشاورزی و حفاظت از آب و خاک در استان قم صورت گرفته است ادامه داد: این اقدامات باید سرعت بیشتری به خود بگیرد چراکه استان از زیرساخت های خوبی برخوردار است و باید از این زیرساخت ها به نحو احسن استفاده کنیم.

صالحی منش با بیان اینکه در مقوله کشاورزی با یک شمشیر دو لبه مواجه هستیم خاطرنشان کرد: از سویی نباید افزایش قیمتی در محصولات کشاورزی داشته باشیم و از طرفی گرانی ها مشکلات زیادی را برای تولیدکنندگان به وجود آورده است که امیدواریم وزارت جهاد کشاورزی و متولیان امر کشاورزی در استان با اقدامات خوب و جدی و کمک رسانی به موقع در همه زمینه ها از جمله آموزش، تولید، سرمایه گذاری و بهره برداری بتوانند مشکلات کشاورزان را حل کنند.

وی همچنین در خصوص بحران کم آبی در کل کشور و استان گفت: هدررفت آب مساله مهمی است که همه دستگاه ها و مردم باید توجه ویژه ای به این مساله داشته باشند و با صرفه جویی بتوانیم انشاالله از این بحران عبور کنیم.

استاندار قم در خصوص هدفمندی یارانه ها نیز گفت: استان قم یکی از استان های موفق در اجرای این قانون بود که با کمترین مشکلی در این زمینه مواجه شد.

صالحی منش با بیان اینکه هدفمندی یارانه ها کار بسیار سختی در کشور بود و مسوولان زحمات زیادی برای آن متحمل شدند، ابراز امیدواری کرد تا نتایج جلسات هدفمندی یارانه ها که در استان برگزار می شود، برای قم مثمر ثمر باشد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از تمامی دستگاه های اجرایی استان قم به ویژه شهرداری در برگزاری جشن های نیمه شعبان تصریح کرد: همدلی، برادری، محبت و دل بستگی همه ما به اهل بیت عصمت و طهارت باعث شد جشن های نیمه شعبان به بهترین شکل در استان اجرا شود.

صالحی منش با ابراز رضایت از نحوه خدمت رسانی و نظافت شهر به خصوص محدوده مسجد مقدس جمکران و بلوار پیامبر اعظم(ص)، اظهار داشت: خوشبختانه با هماهنگی و تلاش نیروهای امنیتی استان، مراسم جشن های نیمه شعبان در قم و مسجد جمکران بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید زمینه کار را برای خدمت رسانی همه دستگاه ها و آحاد جامعه به مشتقان و ارادتمندان حضرت ولی عصر(عج) مهیا کرد، افزود: همه دستگاه ها و متولیان امر به خصوص متولیان مسجد مقدس جمکران با تلاش شبانه روزی خود موفق شدند مراسم جشن های نیمه شعبان را به خوبی برگزار کنند که البته نواقصی هم بود که انشاالله با برگزاری جلسات و تلاش بیشتر، این نواقص نیز برای سال های آینده برطرف خواهد شد.

هشتمین جلسه ستاد هدفمندی یارانه های استان قم، امروز با حضور مسوولان استانی در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد. ک/2

553 /

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا