Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرموتور سيكلت

تولید موتور برقی بی‌ صدا کالک برای موتورسیکلت های کراس آفرود

تولید موتور برقی بی‌ صدا کالک برای موتورسیکلت های کراس آفرود در حالی توسط کمپانی کیک با موفقیت ب انجام رسیده است که ، موتور سواری در کوه‌ ها و نقاط ناهموار یکی از چالش‌ های هیجان انگیز است که بسیاری دوست دارند آن را تجربه کنند. اما سر و صدای زیاد موتورهای آفرود یک چالش جدی است. در ادامه با میهن پست همره شوید.

شرکت کیک موفق به تولید تولید موتور برقی بی‌ صدایی شده است که سر و صدای خاصی تولید نمی‌کند و می‌ تواند بدون آسیب زدن به محیط زیست و تولید دود و آلودگی در زمین‌ های ناهموار حرکت کند.

این موتور که کالک نام دارد در کنار عملکرد خوب ، وزن کمی هم دارد و در راستای تحقق هدف به صفر رساندن تولید آلاینده‌ های زیست محیطی ناشی از انتشار سوخت‌ های فسیلی تولید می‌شود.

تولید موتور برقی بی‌ صدا

طراحی و  تولید موتور برقی بی‌ صدا طوری انجام گرفته است که در این موتورسیکلت یک شاسی منحصر به‌ فرد و موتور پیشرفته‌ای موسوم به‌ IPM استفاده شده است که باعث می‌شود سرعت آن به حداکثر ۸۰ کیلومتر در ساعت برسد. با توجه به برقی بودن این موتور، در آن خبری از دنده و کلاچ نیست.

وزن این موتورسیکلت برقی حدود ۷۰ کیلوگرم است که تقریبا نصف موتورسیکلت‌ های معمولی است. این موتورسیکلت با یک بار شارژ باتری می‌تواند حداکثر ۸۰ کیلومتر را طی کند. در این موتور سه حالت رانندگی پیش‌بینی شده است که عبارتند از اکتشاف برای حرکت در مسیرهای دشوار و صعب‌ العبور با سرعت حداکثر ۴۵ کیلومتر در ساعت، حالت کاوش برای مسیرهای طولانی‌ تر و کم و بیش عادی و در نهایت حالت هیجان برای حرکت با حداکثر سرعت در مسیرهای جاده‌ ای معمولی.

بد نیست بدانید که پیست موتور کراس یک شکل از مسابقه موتور سیکلت بیرون از جاده و در کوهستان ها است که معمولا در مدارها و مکان‌ های محصور برگزار می‌شود که البته نمونه ورزشی تکامل یافته از مسابقه‌های موتور سیکلت سواری این فعالیت ورزشی در انگلستان برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا