اجتماعیپیشنهاد سردبیرعکسمحيط زيست

بزرگترین و کوچکترین آدم برفی دنیا در کجا و چرا ساخته شده اند + عکس

آدم برفی هایی که در زمستان امسال در سراسر جهان ساخته شده اند را امروز در حالی تصاویرشان را برای شما کاربران همیشه همراه به نمایش در خواهیم آورد که همه ما در کودکی خاطرات زیادی از ساخت آدم برفی را در ذهن خود به یادگار هک کرده ایم.آدم برفی هایی که اکثر به شکل انسان ساخته می شد. در ادامه با ما همراه شوبد.

به عبارتی دیگر یکی از جذابیت های بسیار زیاد زمستان ، نشستن برف روی زمین و ساخت آدم برفی با آن است. اگرچه در سال های اخیر شاهد بارش برف چندانی در کشور نبوده ایم، اما امیدواریم که در ادامه یک زمستان واقعی داشته باشیم تا کودکان ایران زمین به خیابان ها رفته و با ساخت آدمک های برفی ، شادی وصف ناپذیری را تجربه کنند.

البته بد نیست بدانید که بزرگترین آدم‌ برفی جهان الیمپیا اسنوئی نام دارد که به افتخار المپیا اسنو یک سناتور آمریکایی و نماینده شهر مین یکی از ایالت‌های نیو انگلند در شمال شرقی آمریکا نامگذاری شده‌ است.

آدم‌ برفی
بزرگ‌ ترین آدم‌ برفی جهان

این آدم‌ برفی ۳۷ متر ارتفاع داشته و برای ساخت چشم‌ های آن از دسته‌ گل‌ های ۱/۵ متری، برای مژه‌ های آن از چوب‌های اسکی و برای دست هایش نیز از درخت کاج ، برای لب‌ های آن از ۵ تایر رنگ کرده به رنگ قرمز و برای کلاهش از پارچه‌ ای چهار گوش استفاده شده‌ است.

البته کوچک ترین آدم‌‌ برفی دنیا نیز به اندازه سه میکرون در حالی توسط دانشمندان دانشگاه وسترن کانادا ساخته شده است که آن ها تصویری از این کوچکترین آدم‌ برفی دنیا را منتشر کرده اند و به گفته سازندگانش قد این آدم برفی حدودا سه میکرون است، یعنی سه‌ هزارم میلی‌متر ضخامت موی انسان حدودا هفتاد و پنج هزارم میلی‌متر است.

 آدم‌‌ برفی
کوچک ترین آدم‌‌ برفی دنیا

در این میان نیز داستان و ذوق بارش برف و درست کردن آدم برفی در سایر کشورها نیز چندان تفاوتی با کشور خودمان ایران ندارد ، چرا که همزمان با بارش اولین برف در هر کشوری شادی و نشاط ناشی از بارش این رحمت الهی در چهره همه مردم آن کشورها نیز حداقل با درشت کرن آدم برفی های جور وا جور مشخص و نمایان است.

امسال نیز ساخت آدم برفی های جالب و دیدنی در سراسر جهان از دید عکاس های خوش ذوق در کشورهای مختلف پنهان نمانده و عکس هایشان از شبکه های مجازی و سایت های اینترنتی دست به دست در حال چرخیدن است . عکس هایی از گوشه و کنار این کره خاکی که تعدادی از آن ها را با هم در میهن پست تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا