Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

باریکترین گوشی جهان متعلق به کدام کمپانی معروف است ؟

باریکترین گوشی جهان به نوبه خود می تواند یک رکورد برای تولید یک تلفن همراه هوشمند باشد و این که این رکورد متعلق به کدام کمپانی نیز هست شاید سوالی باشد که به ذهن شما نیز خطور کند. بنابراین باید گفت که باریکترین گوشی جهان که اتفاقا یک گوشبی هوشمند نیز هست با ضخامت 4.75 میلیمتر متعلق به یک کمپانی vivo است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

بد نیست بدانید که قبلا نیز در میهن پست لیستی از باریک ترین گوشی های هوشمند جهان برای شما مخاطبان همیشه همراه معرفی کرده ایم اما باید گفت که این رکورد متلق به کمپانی های اپل ، ال جی ، سامسونگ ، سونی ، موتورولا ، اچ تی سی؟ یا برند دیگری نیست بلکه جالب است بدانید یک شرکت سازنده گوشی هوشمند در چین توانسته است باریک ترین گوشی هوشمند در دنیا را تولید کند.

شرکت چینی vivo با تولید گوشی باریک ویو ایکس ۵ مکس ضخامت بدنه ۴.۷۵ میلیمتر باعث شگفتی بسیاری از علاقه مندان در سراسر جهان شد. شرکت vivo بعد از این که باریک ترین گوشی های جهان به نام های تجاری Elife S5.1  با 5.1 میلی متر ضخامت و  R5 OPPO با 4.85 میلی متر ضخامت روانه بازار شد اکنون شرکت vivo گوشی فوق العاده باریک X5Max  با ضخامت فقط 4.75 میلی متر را به عنوان پرچم دار محصولاتش معرفی کرد و رکورد باریک ترین گوشی هوشمند جهان را شکست.

از دیگر ویژگی های باریکترین گوشی جهان یعنی گوشی ویو X5Max می توان به فیش هدفون آن اشاره کرد که بر خلاف مدل Oppo R5 به جای استفاده از usb برای اتصال هدفون از کابل سوزنی 3.5 میلیمتری استفاده کرده است.

ویژگی جالب دیگر این گوشی ویو X5Max که در واقع وجه تشابه اکثر گوشی های هوشمند چینی است دو سیم کارته بودن آن است. این گوشی از سیم کارت های میکرو و نانو به طور همزمان پشتیبانی می کند. حتی امکان جایگزینی نانو سیم با یک کارت حافظه میکرو وجود دارد یعنی فرد می تواند به جای قرار دادن سیم کارت نانو در محفظه مورد نظر یک SD کارت میکرو قرار دهد. رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایت هم از امتیازات گوشی محصوب می شود.

شاید بتوان یکی از نقاط مثبت گوشی های vivo را وجود اسپیکر های خوب و قدرتمند دانست. یکی از دلایل قدرتمند بودن این اسپیکر ها استفاده ویوو از تراشه ها و تکنولوژی های شرکت یاماها در ساخت اسپیکر گوشی است که جذابیت فوق العاده ای هم برای جوانان به همراه دارد.

در بخش ظاهری این اسمارت فون نهایت دقت و زیبایی به طور خارق العاده ای نمایان می باشد به طوری که ترکیب قاب بدنه آلومینیومی با پلاستیک زیبایی خاصی به این محصول جدیدشرکت داده است.

باریک ترین گوشی هوشمند جهان که از شاهکارهای ویوو و با مدل  X5Max  ارائه شده است قابلیت پشتیبانی از خدمات شبکه مخابراتی ۴G را دارد و در چین تولید و امروز در کشورهای مختلف از جمله ایران نیز قابل خرید است ، این گوشی به دلیل باریک بود طرفداران زیادی را به خود جلب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا