گوناگون

تولید یک میلیون و400هزار تن آهن ازمهمترین برنامه های فولاد هرمزگان درامسال

81147813 5666621

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمرتضی آقاجانیˈ روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کارخانه سال گذشته موفق به تولید یک میلیون و 67 هزارو 21 تن تختال گردید که در مقایسه با سال قبل تر 82 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ظرفیت سالانه کارخانه فولاد هرمزگان تولید یک میلیون و 500 هزار تن تختال است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در سال جدید با بهره مندی از توانایی نیروی انسانی و تجهیزات پیشرفته تولید یک میلیون و 400 هزار تن تختال را ثبت کنیم.

آقاجانی خاطرنشان شد: افزایش سهم مناسب از بازار ، ارتقای توان اقتصادی ، رشد بهره وری مجموعه و توانمند سازی و توسعه سرمایه انسانی از دیگر برنامه های شرکت فولاد هرمزگان است.

مدیرعامل کارخانه فولاد هرمزگان بیان داشت: این کارخانه با تولید 110 هزارو 671 تن تختال در یکماه گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد که 12 درصد بیشتر از رکورد قبلی است که در بهمن پارسال بود.

شرکت فولاد هرمزگان پیشرفته ترین کارخانه فولاد کشور با ظرفیت سالانه یک میلیون 650 هزار تن آهن اسفنجی و یک میلیون و 500 هزار تن تختال می باشد که در 13 کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.

تختال تولیدی در مجتمع فولاد هرمزگان پس از نورد در صنایع سنگین از جمله کشتی سازی ، ساخت مخازن و خطوط نفت و گاز استفاده می شود.

از آهن اسفنجی نیز در کنار گندله ، سنگ آهک و آهن قراضه برای ساخت فولاد استفاده می شود.ک/3

7198/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا