گوناگون

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی

فرماندار سمنان با اشاره به اولویت‌های عمرانی در این شهرستان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت برنامه‌های این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حسن سعدالدین در جلسه کمیته برنامه‌ریزی سمنان ‌ضمن عرض تسلیت ماه محرم‌ از این ماه بعنوان ماهی پر عظمت و پر برکت یاد کرد و از مدیران خواست به منظور ترویج بیش از پیش شعائر اسلامی از فرصت مغتنم این ماه بهره بگیرند.

وی با اشاره به سهم 77 میلیارد ریالی شهرستان از اعتبارات تملک دارایی‌های استان گفت: این رقم جهت اجرای 137 پروژه در 40 دستگاه سمنان توزیع شده است.

‌وی افزود: همه مدیران باید بکوشند که اعتبارات توزیع شده را با رعایت صرفه جویی و اولویت بندی‌ها هزینه و پروژه‌های عمرانی را به بهره برداری برسانند.

وی خواستار استفاده مدیران از ظرفیت‌های ایجاد شده بودجه سال 93 شد و تاکید کرد: امسال اولویت با پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت و حذف پروژه‌های کمتر از 20 درصد پیشرفت و عدم تعریف پروژه‌های جدید در توزیع اعتبارات است.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان سمنان از ابلاغ همزمان بخشنامه بودجه سال 94 به همراه تخصیص اعتبار سال 93 خبر داد و گفت: اعتبارات امسال به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که بتوانیم پروژه‌هایی که بالای 80 درصد رشد فیزیکی هستند را به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه از 100 درصد اعتبارات فقط 15 درصد استانی و مابقی ملی است، اظهار کرد: مدیران شهرستان سمنان به بسترسازی و برنامه ریزی مناسب جهت جذب اعتبارات ملی با کمک مدیران کل استان خود اقدام کنند.

وی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی عملکرد تخصیص اعتبارات سه ماه اول سال 93 و اعتبارات تخصیص یافته در حوزه شهرستان اعلام و از پیگیری سه پروژه شهرستان بصورت ملی با اعتباری بالغ بر 3 تا 8 میلیارد تومان خبر داد و افزود: همچنین مشکلات موجود در خصوص عدم جذب اعتبارات دستگاه‌های اجرایی شهرستان مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سمنان ادامه داد: ادارات و دستگاه‌هایی اجرایی باید پیگیری لازم را جهت جذب اعتبارات تخصیص یافته را داشته باشند.

سعدالدین همچنین از تشکیل کمیته‌ای در خصوص شناسایی نقاط سیل خیز در منطقه پیغمبران سمنان و تشکیل یک تیم فنی در فرمانداری سمنان خبر داد و اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی در حال احداث شهرستان بطور مستمر و جدی مورد بازدید و میزان پیشرفت فیزیکی آن رصد می‌شود.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا