گوناگون

اختصاص 1050 میلیارد ریال تسهیلات به پنج طرح بزرگ استان

مدیرعامل بانک صادرات چهارمحال و بختیاری از اختصاص هزار و پنجاه میلیارد ریال تسهیلات به پنج طرح بزرگ استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری- منصور نقیبی پنجم آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان با اشاره به تسهیلات مصوب بانکی برای طرح‎های بزرگ زودبازده، افزود: امسال برای پنج طرح بزرگ استان هزار و پنجاه میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی مصوب شده است.

وی اظهارکرد: طرح‌های بزرگی چون آب معدنی و گردشگری در استان وجود دارند که برای ارائه تسهیلات در حال بررسی هستند تا در ردیف تسهیلات قرار گیرند.

نقیبی با اشاره به ارائه تسهیلات بانک صادرات به بخش‎های مختلف تولیدی، تصریح کرد: بانک صادرات از ابتدا تاکنون 722 میلیارد ریال در بخش کشاورزی، 933 میلیارد ریال در بخش صنعت، 5 میلیارد ریال در بخش صادرات، 1498 میلیارد ریال در بخش صنعت و 2267 میلیارد تومان در بخش خدمات بازرگانی به مردم استان تسهیلات پرداخت کرده است.

وی با اشاره به نرخ تورم و سودهای بانکی خاطرنشان کرد: امروزه تسهیلات بانکی بین 25 تا30 درصد است درصورتی که سود پرداختی به سرمایه گذار 20 تا 22 درصد است و بقیه سود صرف هزینه‌های بانک می‌شود.

نقیبی اظهارکرد: در کشور تنها 7درصد از گردش مالی سیستم بانکی قرض الحسنه و به نفع بانک و جامعه است و باید تلاش کرد مردم به این سمت سوق داده شوند.

مدیرعامل بانک صادرات چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: 93 درصد از این گردش مالی، سرمایه‎های گران قیمت است.

وی با اشاره به اهمیت بانکداری الکترونیک در صرفه‌جویی در وقت و هزینه افزود: باید تلاش کرد تا با اطلاع رسانی صحیح مردم را به استفاده از بانکداری الکترونیک تشویق کرد.

به گزارش ایسنا، بانک صادرات با 69 شعبه در سراسر استان به مردم خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا