گوناگون

تیم اتکا گلستان واقعا تنها است

به گزارش خبرگزاری مهر، “عیسی ساورسفلی” شامگاه دوشنبه پس از شکست ناباورانه برابر فولاد یزد در گفتگو با خبرنگاران درباره نتیجه به دست آمده گفت: باورم نمی شود که بازی برده را واگذار کرده باشیم اما فوتبال همین است.

ساورسفلی افزود: بعد از اینکه گل دوم را زدیم به کاپیتان گفته بودم برد دو بر صفر خطرناک تر از یک بر صفر است. وقتی 2 بر صفر پیش بیفتید خیال بازیکنان راحت می شود و وقتی که یک گل دریافت کنید هر لحظه باید منتظر دریافت گل مساوی باشید. اتفاقی که امروز برای ما رخ داد.

وی با اعلام اینکه کمترین حق ما در این بازی مساوی بود به داوری اشاره کرد و گفت: داور باید قبل از گل سوم فولاد، سوت پایان بازی را به ثمر رساند. من به هیچ وجه نمی خواهم داور را مقصر قلمداد کنم اما بعد از گل دوم ما، همه سوت ها به نفع تیم حریف زده شد.

وی درباره تعویض ها گفت: بعد از گل دوم به جای اینکه نتیجه را حفظ کنم مهاجم (محمد علی نژاد) به میدان آوردم. بعد از وی “مجتبی قربانی” را آوردم تا از سرعت و قدرت درگیری وی استفاده کنیم حتی به دنبال آن بودیم به گل های بعدی هم برسیم. “محمدعلی حسینی” یکی از بهترین بازیکنان تیم است و به خاطر آن که بازی را کنترل کند وارد زمین کردم.

سرمربی اتکا در مورد تیم فولاد یزد اظهار کرد: آن ها ما را کاملاً آنالیز کرده بودند. ما خودمان فیلم بازی هایی که انجام داده ایم را نداریم اما آن ها 11 بار فیلم ما را دیده اند! آن ها همه اطلاعات تیم را داشتند. شما دیدید که “کمال الدین نیکخو” را چگونه مهار کرده بودند.

ساورسفلی با تاکید بر اینکه “واقعاً تنها هستیم” افزود: کسی نیست به فریاد ما برسد. مگر از این تیم انتظار صعود دارند؟ چرا کسی به ما سر نمی زند؟ بعد از قهرمانی هیچ کدام از مسئولان به رختکن ما نیامدند.

وی ادامه داد: من سال گذشته بعد از قهرمانی در همان رختکن از تیم خداحافظی کرده بودم. آیا نباید بعد از اینکه قهرمان می شدیم یک نفر به ما پاداش جزئی می داد؟ هنوز 20 درصد طلب پارسال را تسویه نکرده اند و یک چک برای آذرماه داده اند. آیا کسی می داند که ما 2 تن از بهترین بازیکنان فصل گذشته مان را از دست داده ایم؟ “وحید نعمتی” که امروز بهترین بازی را برای فولاد یزد انجام داد، یکی از بازیکنانی بود که به دنبال جذبش بودیم اما نتوانستیم جذبش کنیم.

وی درباره هزینه امسال اتکا و قرارداد خود اظهار کرد: تیم هایی در لیگ دسته 3 کشور حضور دارند که بیشتر از ما هزینه کرده اند. بیشترین قرارداد بازیکن ما 70 میلیون تومان است. من هم با همین مبلغ قرارداد بسته ام.

ساورسفلی در پاسخ به اینکه آیا تا کنون از وضعیت بازی های تیم راضی هستید یا خیر گفت: تا حدودی، این بازی ها را به چشم تدارکاتی می بینیم چون نه بازی تدارکاتی مناسبی داشته ایم نه در جام حذفی شرکت کرده ایم.

این مربی 59 ساله در پایان درباره شانس بقای اتکا در رقابت های امسال اظهار کرد: من به بقا در لیگ امیدوار هستم. هنوز هفته های ابتدایی است و راه درازی تا پایان در پیش داریم. به نظر من اگر 7 بازی را ببریم می توانیم در جدول باقی بمانیم.

گفتنی است؛ تیم اتکا در هفته سوم لیگ دسته یک با نتیجه 3 بر 2 برابر فولاد یزد شکست خورد و بدون امتیاز کماکان در رتبه یازدهم جدول باقی ماند. بازی بعدی این تیم چهارشنبه هفته آینده در خانه گل گهر سیرجان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا