گوناگون

ثبت نام نهمین جشنواره ملی تعاونی های برتردرهرمزگان آغاز شد

81163827 5695119

بهروز اکرمی چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تعاونی های علاقه مند به شرکت در این جشنواره تا 10 خرداد برای ثبت نام در این جشنواره مهلت دارند.

وی ادامه داد: داوری جشنواره تا 20 خرداد می باشد و ستاد نهمین جشنواره تعاونی های برتر جمع بندی ها را تا 20 تیر سال جاری انجام می دهد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی توانمندی های تعاونی ها ، بیان نقش های متعدد اقتصادی و اجتماعی آنها در جامعه و تشویق تعاونگران دانست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان داشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته نهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر در شهریور به روش المپیادی برگزار می شود.

اکرمی افزود: امیدواریم انتخاب و معرفی تعاونی های برتر کشور که با هدف ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن نمونه های موفق تعاونی، توانمندی های بالقوه بخش تعاون را به تصویر می کشد بتواند در راستای اصلاح آگاهی ها و نگرش های عمومی نسبت به بخش تعاون مؤثر واقع شده و با بیان فرصت های موجود دراین بخش موجبات تشویق، ترغیب و جلب افراد و گروه های مستعد و علاقمند را فراهم آورد.

ˈاین جشنواره در گرایش های جمله کشاورزی، صنعتی، معدنی، خدماتی، آموزشگاهی، حمل ونقل، فرش دستباف، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، زنان، تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، سهامی عام و دانش بنیان برگزار می شود.ˈ

ˈ علاقمندان به شرکت در نهمین جشنواره تعاونی های برتر می توانند به نشانی اینترنتی www.taavonibartar.ir مراجعه کنند.

8144/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا