گوناگون

جانباران سمنانی : خواسته ای ویژه ای از دولت برای خود نداریم

81193364 5747364

این جانبازان این مطلب را یکشنبه شب در دیدار استاندار سمنان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان به همراه جمعی از مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان مطرح کردند.

ˈمحمد وکیلیˈ و حجت الاسلام و المسلمین ˈسید محمد شاهچراغیˈ با حضور در منزل این سه جانباز، با آنها و خانواده هایشان دیدار کردند و احوال آنان را جویا شدند.

این دیدارها از منزل ˈاسماعیل قبیلهˈ جانبازی که در دوران دفاع مقدس دو چشم خود را در راه آرمانهای انقلاب تقدیم کرده، ˈحمید مداحˈ جانباز قطع نخاع و ˈپرویز شاهیˈ جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس انجام شد.

استاندار سمنان در جمع جانبازان و خانواده هایشان گفت: دعای خیر خانواده های شهدا و جانبازان همواره پشتوانه و دلگرمی مسوولان جمهوری اسلامی است.

ˈمحمد وکیلیˈ تاکید کرد: مسوولان و مردم باید اطاعت از رهبری و گوش به فرمان رهبر بودن را از شهدا و جانبازان و خانواده های ایثارگر آنان بیاموزند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این دیدارها به وظیفه سنگین همسران جانبازان اشاره کرد و گفت : همسران سرافراز جانبازان بزرگوار جنگ تحمیلی بار سنگینی به دوش می کشند.

حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدمحمد شاهچراغیˈ با بیان اینکه بر اساس مبانی دین اسلام، جهاد زنان شوهرداری است، افزود: همسران جانبازان علاوه بر پرستاری زینب وار از جانبازان، وظیفه خطیر تربیت فرزندان آنان را نیز بر عهده داشته اند.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: جانبازان شهیدان زنده انقلابند و در جامعه باید همواره مورد توجه باشند.

ˈقاسم ملک دارˈ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز در این دیدار حضور داشت.

استان سمنان بیش از هفت هزار جانباز در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.ک/2

611/599/608

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا