گوناگون

جانشين اولي هوينس انتخاب شد

دادگاهي در آلمان چند هفته‌ پيش اولي هوينس، رييس باشگاه بايرن‌ مونيخ را به اتهام فرار مالياتي به 30 سال زندان محکوم کرد.

به نقل از ايسنا، هيات مديره باشگاه بايرن جمعه تشکيل جلسه داد و کارل هويفنر 61 ساله را به عنوان رييس جديد اين باشگاه انتخاب کرد.

هوينس تاکيد کرد که پس از پشت سر گذاشتن دوران زندان خود بار ديگر سکان رياست باواريايي‌ها را بر عهده خواهد گرفت. او گفت: من با خيال راحت از بايرن جدا شدم. خوشحالم که با قهرماني در بوندسليگا از تيم محبوبم خداحافظي کردم. من به بايرن بر خواهم گشت.

بايرن در دور برگشت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا شکست تلخي را برابر رئال مادريد تجربه کرد و در مجموع دو ديدار رفت و برگشت با پنج گل بازي را به کهکشاني واگذار کرد. هوينس درباره شکست تيم محبوبش برابر رئال، گفت: شکستي که برابر رئال متحمل شديم طبيعي است. هر تيمي احتمال شکست خوردن را دارد. فصل خوبي را پشت سر گذاشتيم. نبايد فراموش کنيم که بايرن فصل گذشته با قهرماني در سه گانه فوتبال آلمان و اروپا نشان داد که چه تيم بزرگي است.

هويفنر، رييس جديد باشگاه بايرن هم تاکيد کرد که از گوآرديولا حمايت خواهد کرد. او گفت: من به بايرن افتخار مي‌کنم. مي‌خواهم به گوآرديولا، سرمربي تيم به خاطر عملکرد خوبش تبريک بگويم. مي‌خواهم در اينجا از زحمات هوينس قدرداني کنم. او هم به عنوان بازيکن و هم به عنوان رييس بايرن زحمات زيادي براي اين تيم کشيد. هوينس قلب، عقل و روح بايرن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا