گوناگون

گوارديولا: تاکتيک‌هاي من تغييري نخواهند کرد

به دنبال شکست بايرن مونيخ برابر رئال مادريد در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا انتقادات فراواني از پپ گوارديولا، سرمربي اسپانيايي باواريايي‌ها شده اما اين انتقادات روي او تاثيري نگذاشته و او قصد دارد به تاکتيک‌ها و تفکرات قبلي‌اش پايبند بماند.

به نقل از تسنيم، گوارديولا در اين باره گفت: هر تيمي بايد طبق ايده‌هاي مربي‌اش بازي کند. اطمينان دارم که اين تنها راه حل براي رفع مشکلات موجود است. من به آلمان نيامده‌ام تا فرهنگ فوتبال اين کشور را تغيير دهم و اين موضوع در مورد فرهنگ فوتبال بايرن مونيخ هم صدق مي‌کند اما زماني که به طور روزمره با بازيکنانم حرف مي‌زنم نمي‌توانم در مورد چيزهايي صحبت کنم که به آنها اعتقاد ندارم.

سرمربي باواريايي‌ها در خصوص افت اخير بايرن مونيخ در مقايسه با عملکردي که در نيم فصل نخست داشت، گفت: ما با همين سيستم و با همين بازيکنان در فصل جاري موفقيت‌هاي فراواني کسب کرديم و هنوز يک فينال ديگر (در جام حذفي آلمان) پيش‌رو داريم. پس از فينال جام حذفي با کارل هاينتس رومنيگه (رئيس باشگاه) و ماتياس سامر (مدير ورزشي بايرن مونيخ) صحبت خواهم کرد اما بدانيد که حتي اگر به فينال ليگ قهرمانان هم صعود کرده بوديم از همان تاکتيک‌هاي قبلي استفاده مي‌کردم.

گوارديولا افزود: بازيکنان من بايد به خودشان بگويند که هنوز خوب بازي مي‌کنند. داشتن چنين نگرشي در آستانه يک فينال بسيار مهم است.

گوارديولا درباره بازگشت هولگر باداشتوبر، مدافع آلماني بايرن مونيخ به تمرينات اين تيم پس از يک سال خانه‌نشيني به دليل مصدوميت شديد زانو که چهار عمل جراحي روي آن صورت گرفت، عنوان کرد: براي هولگر خوشحالم اما او به زمان نياز دارد. هولگر بايد به تدريج راه خودش را براي رسيدن به تيم پيدا کند. مي‌دانم او براي بايرن مونيخ چه مهره مهمي است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا