Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

جزئیات پیشنهاد دو تیم انگلیسی به مهرداد پولادی و احسان حاج‌صفی

به گزارش میهن پست -مهراد پولادی و احسان حاج صفی مورد توجه چند تیم لیگ برتر انگلیس قرار گرفتند.
عملکرد درخشان مهرداد پولادی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل علاوه بر این که تحسین فوتبال دوستان و فوتبال شناسان و کارشناسان این رشته را در پی داشت، گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال این بازیکن به اروپا را هم بیشتر از قبل کرد.

به نقل از ایسنا ،روزنامه‌ انگلیسی “دیلی استار” امروز در گزارشی اختصاصی به علاقه چند باشگاه لیگ برتری به جذب پولادی اشاره کرده و نوشته است: ساوتهمپتون و سوانسی عملکرد مدافع ۲۷ ساله ایران را در جام جهانی زیر نظر داشته‌اند و به احتمال فراوان در تابستان سال جاری برای جذب این بازیکن اقدام خواهند کرد.

 پولادی با ۲۳ بازی ملی در دو بازی ایران مقابل نیجریه و آرژانتین نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و یکی از عوامل اصلی عملکرد خوب ایران در این دو بازی بود. او اکنون در باشگاه پرسپولیس بازی می‌کند، اما از سوی مدیران باشگاه این اجازه را دارد که به پیشنهادهای اروپایی خود فکر کند.

یکی از نزدیکان پولادی به “دیلی استار” گفته است که “مهرداد عاشق بازی در لیگ برتر انگلیس است و اگر پیشنهادی از اروپا داشته باشد قطعا لیگ انگلیس را به کشورهای دیگر ترجیح می‌دهد.‌”

این گزارش همچنین نوشته است احسان حاج صفی‌، دیگر بازیکن ایران در جام جهانی که نمایش خوبی در بازی‌های گروه F داشت مورد علاقه باشگاه هال سیتی قرار گرفته است.

این شخص درباره حاج صفی به “دیلی استار” گفته که پیشنهادهای از انگلیس برای این دو بازیکن هم وجود دارد و به احتمال زیاد پولادی و حاج صفی در هفته‌ آینده تکلیف خود را برای فصل بعد و پاسخ به این پیشنهادها مشخص می‌کنند.

علاوه بر هال سیتی دو باشگاه کاردیف و فولام که در فصل گذشته به لیگ دسته یک انگلیس سقوط کردند به ها‌فبک ملی‌پوش سپاهان که ۶۴ بازی در کارنامه خود دارد علاقه نشان داده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا