Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

جزییات اختلاف کی‌روش و حامی تیم ملی

به گزارش میهن پست – نماینده شرکت آل اشپورت در خاورمیانه با اشاره به اختلافات بین این شرکت و سرمربی تیم ملی فوتبال عنوان کرد کی‌روش به دنبال منافع شخصی است و تحت هیچ شرایطی دوست ندارد لباس ما را بپوشد. وی همچنین تاکید کرد در نشستی که با رئیس فدراسیون فوتبال خواهیم داشت از کی‌روش خواهیم خواست دیگر لباس ما را نپوشد اما اگر از برند دیگری استفاده کند از وی شکایت خواهیم کرد.

وحید جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اختلافات پیش آمده بین این شرکت و کارلوس کی‌روش توضیح داد: ما هیچ توافقی با کی‌روش نداشتیم که زیر آن بزنیم بلکه ایشان از ما درخواست‌هایی داشتند که قرار بود با یکدیگر مذاکره کنیم ولی قبل از مذاکرات برای ما پیش شرط تعیین کردند. در واقع حتی برای مذاکره کردن هم پیش شرط تعیین کردند که منطقی نبود.

وی اضافه کرد: شرط کی‌روش این بود که ما درخواست وی را قبل از اینکه وارد مذاکره بشویم مورد تایید قرار دهیم و ضمانت اجرایی هم بدهیم تا کاملا اجرا شود. در حقیقت ایشان از ما تاییدیه خواسته بودند و نیامدن کی‌روش به مراسم رو نمایی از پیراهن تیم ملی به ما ربطی نداشت. به نظرم وی تصمیم خوبی در این باره نگرفت چرا که سرمربی تیم ملی است و مهمان فدراسیون بود. خود ما هم مهمان فدراسیون بودیم.

مدیر شرکت آل اشپورت در خاورمیانه در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که خواسته کی‌روش از شما دقیقا چه بوده است، گفت: وی از ما درخواست کرده بود که به ازای پوشیدن پیراهن ما مبالغی را دریافت کند که پس از مذاکراتی که با مسئولان آل اشپورت داشتیم قرار بر این شد که به وی به ازای هر بازی ۵ هزار دلار پرداخت کنیم و ایشان هم تنها در دو بازی پیراهن ما را پوشیدند که باید ۱۰ هزار دلار به کی‌روش پرداخت می‌کردیم.

جعفری افزود: پس از آن قرارداد ما با فدراسیون به طور رسمی منعقد شد و بر اساس بندی که در قرارداد ما وجود دارد کادر فنی تیم ملی از جمله سرمربی تیم باید این لباس را بپوشد که پس از آن کی‌روش شروع به موضع‌گیری کرد و مدام از لباس‌ها ایراد گرفت. ما هم در واکنش به آن از فدراسیون فوتبال خواستیم تا این لباس‌ها را به هر کارگاه استانداردی در اروپا ببرند و بگویند که کدام استانداردها را رعایت نکرده‌ایم. حتی به کفاشیان پیشنهاد دادیم که اگر اسپانسر بهتری پیدا کردند ما کنار می‌کشیم.

وی در خصوص اینکه کی‌روش در مراسم شنبه شب هم به نوعی اعتراض خود را به این شرکت نشان داد، بیان کرد: برای ما دیگر مهم نیست که وی می‌خواهد لباس ما را بپوشد یا نه. ما از کفاشیان هم این خواسته را داریم و اصلا نمی‌خواهیم که دیگر لباس ما را بپوشد. ایشان حتی می‌تواند با لباس شخصی یا کت و شلوار روی نیمکت تیم ملی بنشیند ولی اگر از برند دیگری استفاده کند ما شکایت خواهیم کرد.

مدیر شرکت آل اشپورت در خصوص اینکه گفته می‌شود تیم ملی در بازی با تایلند و لبنان با کمبود لباس مواجه شده بود، تاکید کرد: محض اطلاع دوستان باید بگویم که ما قبل از مسابقه با کویت ۵۰۰ دست لباس را قبل از دیدار برابر کویت به فدراسیون فوتبال تحویل داده بودیم و در مقطعی دیگر نیز ۵۰۰ دست لباس در اختیار فدراسیون قرار دادیم. تحت هیچ شرایطی تیم ملی با کمبود لباس مواجه نبوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا