گوناگون

جشن بزرگ بنیاد کودک در اردبیل برگزار شد

جشن بزرگ بنیاد کودک با حضور ستارگان سینما وموسیقی کشور در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اردبیل، این مراسم با حضور ستارگان سینما و موسیقی کشور و تیم هنرمندان کشور در دانشگاه سمای اردبیل برگزار شد.

«باقر زارع» مسئول بنیاد کودک اردبیل با اشاره به اینکه بنیاد کودک بزرگ‌ترین بنیاد خیریه کشور است، افزود: این بنیاد در 5 کشور دفتر داشته و در 23 استان کشور فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه این بنیاد 20 سال است که فعالیت خود را در کشور آغاز کرده است، ادامه داد: بنیاد کودک بعنوان بزرگترین بنیاد خیریه کشور شناخته شده و هم‌اکنون 10 هزار مددجو را در کشور تحت پوشش خود قرار داده و هم‌اکنون 7000 مدد جو را نیز تحت تکفل خود دارد.

مسئول بنیاد کودک اردبیل افزود: هدف این بنیاد حمایت از دانش‌آموزان با استعدادی است که بعلت فقر یا مشکلات خانوادگی نمی‌توانند ادامه تحصیل بدهند.

زارع گفت: این بنیاد اعتقاد دارد که اگر قرار باشد این دانش‌آموزان در جامعه حمایت نشوند و فقط بخاطر فقر نتوانند درس بخوانند در جامعه در مسیر و مبنای درستی هدایت نمی‌شود.

وی با اشاره به بحث فرهنگی در بنیاد کودک خاطرنشان کرد: بحث فرهنگی در بنیاد کودک همان هدایت‌هایی است که از این دانش‌آموزان انجام می‌دهد تا بتواند در جامعه به مراتب علمی و فرهنگی برسند.

مسئول بنیاد کودک اردبیل با اشاره به اینکه بنیاد کودک نزدیک 14 سال است که حسابرسی بین‌المللی می‌شود، گفت: این بنیاد کل فعالیت‌هایش تحت وب انجام می‌شود.

زارع در خصوص زمان تأسیس دفتر بنیاد کودک در اردبیل نیز گفت: این بنیاد از سال 82 فعالیت خود را در این استان آغاز کرده و از زمان تأسیس خود بیش از 1000 کودک را تحت حمایت خود قرار داده وهم‌اکنون نیز 536 کودک را تحت تکفل خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که تحت حمایت این بنیاد در استان اردبیل بوده‌اند بیشتر آنها به مدارج علمی دست یافته‌اند وبرخی نیز هم‌اکنون از کفیلان این بنیاد به شمار می‌آیند.

مسئول بنیاد کودک اردبیل در پایان از تیم فوتبال هنرمندان کشور که دراستان اردبیل بعنوان سفیران این بنیاد حضور یافته وبازی خیرخواهانه به نفع این بیناد انجام دادند قدردانی کرد.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم پیراهنی که توسط بازیکنان تیم فوتبال هنرمندان کشور به امضا رسیده به مبلغ 40 میلیون تومان از طریق دوخیر اردبیلی به نفع بنیاد کودک اردبیل خریداری شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا