گوناگون

جذب گردشگر در منطقه جوشقان قالی در تمام طول سال

معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان بمنظور بررسی وضعیت منطقه‌ی گردشگری شهر جوشقان قالی و رسیدگی به مشکلات این منطقه همراه با دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان از این منطقه‌ی نمونه‌ی گردشگری بازدید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره‌ی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشان «مهران سرمدیان» در این بازدید بر حمایت از مناطق گردشگری شهرستان کاشان تأکید و ابراز امیدواری کرد با همکاری دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط شاهد شکوفایی و فراهم شدن زیرساخت‌های مناطق گردشگری شهرستان باشیم.

هم‌چنین معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان نیز در بازدید از منطقه‌ی نمونه‌ی گردشگری جوشقان قالی واقع در شهرستان کاشان اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌های زیاد موجود در محدوده‌ی جغرافیایی، منطقه‌ی جوشقان قالی امکان و قابلیت جذب گردشگر در همه‌ی فصول را داشته و باید امکان‌سنجی لازم بمنظور احداث مراکز تفریحی و اقامتی در منطقه با مشارکت بخش خصوصی از سوی مقامات استان انجام شود.

امینی اظهار امیدواری کرد با همکاری همه‌ی دستگاه‌ها، زیرساخت‌های گردشگری منطقه‌ی جوشقان قالی شکوفا و قابلیت‌های آن توسعه یابد.

بوستان جنگلی و چشمه آب کی آب در داخل شهر جوشقان قالی قرار دارد که همه‌ی هفته پذیرای خیل زیادی از گردشگران است. کمی بالاتر از قنات کیاب، چمنزاری است وسیع که از چشمه‌ساران کوه‌های اطرافش سیراب می‌شود و آن‌ را «اشکالیون» می‌نامند.

بوستان زیبای منطقه کی آب با جاذبه گردشگری طبیعی در فاصله 75 کیلومتری کاشان در مسیر جاده‌ی کاشان به میمه واقع شده است است. چشمه‌ی آب زیبای سلطان بایزید با درختان کهنسال فضای سرسبز بوستان کی آب را به محیطی فرح‌بخش و با طراوت تبدیل کرده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا