گوناگون

«جمشید سامورایی» دستگیر شد

فردی به هویت «جمشید» معروف به «سامورایی» که حدود 20 روز بود از زندان آزاد شده بود، با شکایت میوه فروشان دوباره به زندان بازگشت.

به گزارش جام جم، ساعت 23، چهارم خرداد ماه بر اساس اعلام مرکز فوریت های 110 تهران بزرگ مبنی بر وقوع درگیری اراذل و اوباش در میدان زاهدی بلافاصله ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در محل حاضر و در بررسی های پلیسی دریافتند، فردی به هویت «جمشید» معروف به «سامورایی» که از اراذل و اوباش سطح یک تهران می باشد و اخیرا نیز از زندان آزاد شده به علت نامعلومی با میوه فروشان محل درگیری شد و با خودرو خود تمامی میوه های میوه فروشان را از بین برده و از محل متواری شده است.

به دنبال این موضوع و شکایت تعدادی از میوه فروشان محل، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تلاش ماموران کلانتری جهت دستگیری متهم این پرونده آغاز شد.

در ادامه ماموران با بهره گیری از منابع اطلاعاتی دریافتند «جمشید سامورایی» به همراه دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار به منزلی در میدان زاهدی گریخته است.

عوامل کلانتری بلافاصله موضوع را با دادستان منطقه 18 تهران در میان گذاشتند و دستور بازداشت متهمان را دریافت کردند.

سپس واحدهای گشت، عوامل تجسس و اطلاعات کلانتری طرح مهار و کنترل را به اجرا در آورده و جهت دستگیری متهمان وارد منزل شده و موفق شدند «جمشید» را به همراه دو تن از دوستانش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان سه گرم حشیش و یک گرم شیشه کشف کنند.

سرهنگ علی کبودند رییس کلانتری 153 شهرک ولیعصر با اعلام این خبر، افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری به همراه پرونده تشکیل شده جهت تحقیقات بیشتر و تخصصی تر در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ قرار گرفتند و سرانجام به زندان بازگشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا