گوناگون

حداکثر با 7 ثانیه تاخیر جام جهانی را پیگیری کنید

براساس اعلام سازمان صداوسیما شبکه های سه و ورزش سیما و چند شبکه رادیویی در حالی تمامی مسابقات فوتبال را در چارچوب جام جهانی پخش می کنند که مدت زمان تاخیر پخش حداکثر هفت ثانیه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، شبکه سه سیما بیشترین سهم را در پخش مسابقات فوتبال جام جهانی خواهد داشت؛ این شبکه با پخش 53 دیدار فوتبال ، بخش زیادی این بازی ها را پوشش خواهد داد.

همچنین شبکه ورزش نیز 11 مسابقه از جام جهانی 2014 برزیل را در جدول پخش خود قرار داده است .

نخستین ساعت پخش بازی های جام جهانی ساعت 20:30 ، دومین ساعت 23:30 و سومین ساعت 2:30 بامداد از شبکه های سه سیما و شبکه ورزش برنامه ریزی شده است.

عادل فردوسی پور در طول برگزاری این مسابقات ، با برنامه بیست چهارده هر شب علاوه بر پخش مسابقات، به تحلیل و بررسی مسابقات فوتبال جام جهانی و حواشی آن خواهد پرداخت.

شبکه ورزش هم با برنامه بارازوکا به معرفی و انعکاس اخبار و رویدادهای جام جهانی می پردازد؛ ضمن اینکه به دلیل برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال، آنتن شبکه سه در برخی روزها به پخش زنده بازی های ایران در این مسابقات اختصاص خواهد یافت .

رادیو هم برای پوشش مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 برزیل، بیش از 570 ساعت پخش مستقیم مسابقات و همچنین برنامه های تحلیلی و کارشناسی را در دستور کار دارد.

شبکه رادیویی ورزش با پخش تمامی مسابقات و تحلیل بازی ها با حضور کارشناسان و صاحب نظران فوتبال از منظر فنی و داوری و در قالب برنامه اوج فوتبال، تمامی لحظات جام جهانی را با مخاطبان خود همراه خواهد بود؛ همچنین ویژه برنامه یک جام یک جهان هر روز ساعت 14 از این شبکه رادیویی پخش خواهد شد.

مستند قهوه، فوتبال، برزیل عنوان ویژه برنامه ای است که از شبکه رادیویی جوان پخش خواهد شد.

جام بیستم نیز عنوان ویژه برنامه جام جهانی در رادیو ایران است و رادیو صدای آشنا نیز علاوه بر پخش هشت مسابقه های جام جهانی، برنامه ای نیم ساعته و هر روزه را در جدول پخش خود گنجانده است.

رادیو تهران علاوه بر پخش مسابقات تیم کشورمان هر روز در برنامه ورزش از رادیو تهران آخرین خبرهای جام جهانی را به اطلاع مخاطبانش می رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا