گوناگون

حسيني: بازي کنار کريمي افتخار است

  سيد جلال حسيني در حاشيه تمرين امروز تيم ملي فوتبال کشورمان در خصوص اردوي تيم ملي گفت:‌ بعد از اردوي آفريقاي جنوبي اين اردو، اردوي خوبي است و با شرايط خوبي برگزار مي‌شود و اميدوارم در اردوي اتريش هم ساير بازيکنان به ما اضافه شوند تا با آمادگي کامل راهي جام جهاني شويم.

وي در ادامه در مورد اردوي آفريقاي جنوبي گفت: اردوي تأثيرگذاري بود و به نظر من يکي از بهترين اردوهايي بود که من در آن شرکت داشتم و شرايط عالي هم داشت.

حسيني درباره اينکه آيا تيم ملي انگيزه کافي براي حضور در جام جهاني دارد يا نه، افزود: بايد انگيزه بازيکنان بيشتر باشد اما شرايط ما اينطور نبود و فرصت‌هاي خوبي را از دست داديم اما حالا اميدوارم انتظارات معقولي از تيم ملي باشد تا بتوانيم از نام ايران دفاع کنيم.

بازيکن تيم ملي فوتبال کشورمان درباره بنري که هواداران علي کريمي بيرون از کمپ تيم ملي خطاب به کي روش نصب کرده بودند و خواستار دعوت او به تيم ملي شده‌اند، خاطرنشان کرد: بازي در کنار علي کريمي براي هر بازيکني افتخار است و او رحمتي و جباري مي‌توانند به تيم ملي کمک کنند اما در اين باره نظر نهايي را کادر فني تيم ملي مي‌دهد.

وي در پايان گفت:‌دوست دارم حمايت رسانه‌ها از تيم ملي بيشتر باشد و آنها به نوعي به عنوان يار دوازدهم به ما کمک کنند و فقط اميدوارم از ما حمايت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا