گوناگون

حسيني: به خاطر پرسپوليس جايي نرفتم

سيدجلال حسيني درباره آخرين وضعيتش با باشگاه پرسپوليس و شايعات اخير اظهار داشت:‌ من هميشه گفته‌ام اولويت اول من در فوتبال ايران پرسپوليس است و دوست دارم در اين تيم بازي کنم و براي هوادارانش باز هم خدمت کنم اما راستش را بخواهيد مشکلاتي وجود دارد که بايد حل شود.

وي افزود: من تا الان منتظر بودم تا مشکلات حل شود و با خيال راحت کارم را دنبال کنم اما متاسفانه شايعاتي به راه افتاده که من از طريق همين مصاحبه به هواداران اعلام مي کنم که بنده با هيچ تيمي توافق و قرارداد امضا نکردم و خيال همه راحت باشد.

به نقل از فارس، حسيني تاکيد کرد: ‌من براي رفع مشکلاتم حرف‌هايم را زده‌‌ام اما باشگاه هم هميشه حرف خودش را مي‌زند و آن هم به خاطر فشار هيأت مديره است. يکسري مسائل از دست رحيمي خارج است چون او نشان داده که مديرعامل توانمندي است اما از رحيمي خواسته‌ام که مشکلات سال گذشته ما را حل کند. ما نبايد فراموش کنيم که اگر پارسال تمرکزمان به هم نمي‌خرد قهرمان ليگ برتر بوديم.

وي افزود: من با رحيمي حرف زدم و به او شفاف گفتم مشکلات بايد حل شود. من هر روز هم منتظر بودم اما فشاري که به مديرعامل مي‌آورند دست او را بسته اما بايد اين را اعلام کنم تا الان هيچ قراردادي نبسته‌‌ام اما مطمئن باشيد تا چند روز آينده تيم فصل آينده‌ام تصميم نهايي ام را مي گيرم و تيم خود را انتخاب مي‌کنم.

مدافع تيم ملي ايران در پاسخ به اين سوال که پس مذاکراتت با رحيمي چه مي‌شود، گفت:‌بحث شرط و اين حرف‌‌ها نيست، من فقط مي‌خواهم مشکل فصل گذشته‌ام حل شود. اميدوارم رحيمي بتواند در پرسپوليس موفق شود چون رحيمي مديري موفق و توانمند است اما بايد دستش باز باشد. اگر همه چيز با برنامه رو به جلو برود و مشکلاتم حل شود با تمام وجودم در خدمت پرسپوليس هستم. من حتي براي اينکه برخي شبهات از بين برود از طريق مدير برنامه‌هايم اعلام کردم که بخشي از مبلغ فصل گذشته‌ام را بعد از قرارداد امسال دريافت مي‌کنم اما باز هم به من جوابي داده نشد.

وي خاطرنشان کرد: پس بهتر است با توجه به حرف‌هايي که زده‌ام هواداران به شايعات توجهي نکنند و فقط اصل ماجرا همين بود.

حسيني در پايان در پاسخ سوالي که آيا پيشنهاد از کشورهاي خارجي نيز داري يا خير، گفت: من پيشنهاد دارم ولي تا به اين لحظه با هيچ تيمي قرارداد نبسته‌ام چون اولويتم پرسپوليس بوده اما سعي مي‌کنم در چند روز آينده تصميم نهايي‌ام را بگيرم.اين در شرايطي است که دوست دارم هر چه سريعتر تمريناتم را شروع کنم. حالا بايد ببينيم خدا چه مي‌خواهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا