گوناگون

حضورگسترده درراهپیمایی روزقدس ناامیدی رژیم صهیونیستی رادرپی دارد

81240424 5828164

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی سجاد پور روز چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در گچساران افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس نشان از مقاومت ملت مسلمانان علیه ظالمان و مستکبران جهان است.

وی بیان کرد: راهپیمایی روز قدس، فرصت مناسبی برای پشتیبانی مقتدرانه از مردم بی دفاع فلسطین است و به همین دلیل امسال این روز مهم باید باشکوه و انسجام بیشتری برگزار شود.

سجادپور با اشاره به اینکه نام گذاری این روز به روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار انقلاب خمینی کبیر(ره) است اظهار داشت: شرکت مسلمانان جهان در این راهپیمایی به عنوان اعلام حمایت از مقاومت اسلامی و پشتیبانی از ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب اسراییل است.

وی تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر دو گنبدان ساعت 11 صبح از جلوی مسجد شهیدان به سمت مصلی این شهر برگزار خواهد شد.

سجادپور رمز تداوم و موفقیت انقلاب اسلامی را ولایت مداری مردم اعلام کرد و گفت: باید قدردان انقلاب باشیم و همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار دهیم.

برگزاری شب شعر و ایستگاه نقاشی با موضوع قدس، نصب بنر در سطح شهر، و نوشتن جملاتی از بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر سربرگ نامه های از مهمترین مصوبات این نشست بود.

7461/671

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا