گوناگون

حضور کاروان بسیج اساتید کشور درمناطق عملیاتی کرمانشاه

سرهنگ علی یوسفی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارداشت: کاروان بسیج اساتید کشور متشکل از 200 نفر از اساتید بسیجی  با هدف بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا فردا دوشنبه وارد کرمانشاه می‌شوند.

وی افزود: این کاروان پنج روز در استان حضورخواهند داشت و از مناطق عملیاتی بازیدراز، پادگان ابوذر، یادمان شهدای مرصاد، یادمان شهید بهشتی قصرشیرین و یادمان شهدای پاوه بازدید می‌کنند.

یوسفی راد، با اشاره به استقبال مردم برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب گفت: از ابتدای سال 93 تاکنون حدود ۲۵۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

وی ادامه داد: امکانات مناسب برای اسکان زائرین در کرمانشاه فراهم شده و کاروان های راهیان نور می توانند از برنامه ریزی انجام شده برای اقامت استفاده کنند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: تا پایان سال و به صورت متناوب کاروانهای متعددی از راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی کرمانشاه وارد این استان خواهند شد.

یوسفی راد تصریح کرد: علاوه بر میزبانی از کاروان های راهیان نور زائرینی از استان کرمانشاه در قالب این کاروانها به سایر مناطق عملیاتی کشور در جنوب اعزام خواهند شد، ضمن اینکه از ابتدای سال تا کنون کاروانهای متعددی از کرمانشاه به جنوب کشور برای بازدید از یادمان های عملیاتی سفر کرده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا